صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / داوری: کمیته بین المللی المپیک در جریان اتفاقات والیبال است/ خطر تعلیق وجود ندارد

داوری: کمیته بین المللی المپیک در جریان اتفاقات والیبال است/ خطر تعلیق وجود ندارد

سرپرست جدید فدراسیون والیبال گفت: سرپرست های جدید فدراسیون ها برای برگزاری سالن مجمع انتخاباتی انتخاب شدند.

افشین داوری

به گزارش کسب و کار نیوز، افشین داوری سرپرست جدید فدراسیون والیبال پس از برگزاری جلسه معارفه در محل فدراسیون اظهار کرد: امیدوارم توانایی لازم را داشته باشم تا با همکاری دوستانم در فدراسیون والیبال بتوانیم یک مجمع انتخاباتی سالم را برگزار کنیم. امیدوارم بتوانیم با هماهنگی هیئت‌های استانی برنامه‌ها و تقویم ورزشی را به درستی پیش ببریم تا در برنامه عقب نمانیم.

سرپرست جدید فدراسیون والیبال درباره وضعیت کولاکوویچ نیز گفت: درباره مسائل تخصصی والیبال اطلاعات دقیقی ندارم که اظهارنظر بکنم اما هرچه سریعتر با کمیته های مختلف جلساتی را برگزار می‌کنیم تا به این مسئله رسیدگی شود.

داوری درباره احتمال ثبت نام در انتخابات فدراسیون والیبال با توجه به عدم وجود منع قانونی برای شرکت سرپرست‌ها در انتخابات گفت: سرپرست های جدید فدراسیون ها برای برگزاری سالم مجمع انتخاباتی انتخاب شدند و امیدواریم بتوانیم به این نتیجه برسیم. همچنین این فرصت خوبی برای دیگر افراد در والیبال است که بتوانند اصلح ترین فرد را انتخاب کنند.

افشین داوری در پایان درباره مصاحبه ساعتی پیش ضیائی که اعلام کرده بود هیچ استعفایی نداده است و همچنین درباره احتمال تعلیق والیبال ایران در صورت صحت این کار گفت: در حیطه وظایف من نیست که پاسخ بدهم چه کسی باشد یا نباشد. این مصوبات پارلمانی بوده است و دولت نقشی در آن نداشته است. درباره تعلیق نیز آقای رغبتی در جلسه اشاره کرد که هم در کمیته ملی و هم در کمیته بین‌المللی المپیک درباره این مسائل صحبت شده است و نهادهای بین‌المللی در این باره اطلاع دارند. من سعی می‌کنم وارد این مسائل نشوم و دوست دارم مسائل سریع پیش برود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.