صفحه اصلی / اصناف / برندها / حضور مدیر ارشد مالی هواوی در دادگاهی در کانادا

حضور مدیر ارشد مالی هواوی در دادگاهی در کانادا

مدیر ارشد امور مالی هواوی که به جرم نقض تحریم های ایران به درخواست آمریکا در کانادا دستگیر شده، قرار است در دادگاهی در ونکور حاضر شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس،  آسین ایج اعلام کرد، قرار است در این جلسه دادگاه موارد اتهامی وی اعلام شود و سپس این زن که دختر موسس شرکت هواوی نیز هست برای بررسی های بیشتر به آمریکا فرستاده شود.

منگ وانژوی ۴۶ ساله اول دسامبر به درخواست آمریکا در کشور کانادا دستگیر شد. اما این موضوع تا عصر روز چهارشنبه اعلام نشد. آمریکایی ها وی را به استفاده از سیستم بانکداری جهانی به منظور دورزدن تحریم های آمریکا بر علیه ایران متهم کرده اند.

کارشناسان بیم دارند که این اقدام تند آمریکا جنگ تجاری میان آمریکا و چین را تشدید کند. این در حالی است روسای جمهور دو کشور برای کاهش مشکلات مذکور در آرژانتین در حال مذاکره بوده اند.

نکته جالب این است که ترامپ در زمان این رخداد در حال مذاکره با رئیس جمهور چین بوده و اطلاعی از این موضوع نداشته است. نه آمریکا و نه کانادا هنوز هیچ مدرکی برای اثبات ادعاهای خود در اختیار چین نگذاشته اند. چین نیز خواستار آزادی فوری این مدیر ارشد شرکت هواوی شده است.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش قیمت مرغ به ۸۰ هزار تومان/ مازاد عرضه داریم

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی یوسف‌خانی، رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.