صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / کمانداران برتر لیگ تیر و کمان معرفی شدند
کمانداران برتر لیگ تیر و کمان معرفی شدند

کمانداران برتر لیگ تیر و کمان معرفی شدند

نهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تیر و کمان در دو رشته ریکرو و کامپوند زنان و مردان در سایت تیر و کمان برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها تیم‌های برتر معرفی شدند.

تیروکمان

به گزارش کسب و کار نیوز، نهمین دوره مسابقات لیگ برتر تیر و کمان که با حضور ۲۴ تیم از ۱۸ استان در سایت تیر و کمان برگزار شد در پایان این رقابت‌ها تیم‌های برتر ریکرو و کامپوند زنان و مردان معرفی شدند. در بخش ریکرو مردان امپراتوری کاشی و سنگ سامان همدان با ۳۶ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های ناجا با ۳۱ امتیاز و فولاد مبارکه سپاهان با ۲۷ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش ریکرو زنان یاران جنوب کوشک شهر کرد با ۲۳ امتیاز صدر نشین رقابت‌ها شد و هیات کیش با ۲۲ امتیاز و امپراتوری کاشی و سنگ سامان همدان با ۲۱ امتیاز در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

همچنین در بخش کامپوند بانوان، سولارپلیمر البرز با ۱۳ امتیاز صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر تیر و کمان شد و مس کرمان با ۱۲ امتیاز و امپراتوری کاشی و سنگ سامان همدان با ۱۰ امتیاز در جایگاه دوم و سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفتند.

در بخش کامپوند مردان نیز تیم ناجا با ۳۰ امتیاز اول شد و سولار پلیمر البرز با ۲۷ امتیاز و فولاد مبارکه سپاهان با ۲۴ امتیاز در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.