صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / حذف یاران قائمی از چلنج‌کاپ اروپا/ورونا پیروز نبرد لژیونرهای ایرانی
حذف یاران قائمی از چلنج‌کاپ اروپا/ورونا پیروز نبرد لژیونرهای ایرانی

حذف یاران قائمی از چلنج‌کاپ اروپا/ورونا پیروز نبرد لژیونرهای ایرانی

در دیداری معوقه از هفته چهارم سری A ایتالیا تیم ورونا از سد کاستلانا گذشت و زراعت بانک ترکیه با شکست برابر رقیبش از چلنج کاپ اروپا حذف شد.

دیدار والیبال ورونا با کاستلانا

به گزارش کسب و کار نیوز، در ادامه رقابت‌های والیبال چلنج کاپ اروپا شب گذشته دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی برگزار شد کا در یکی از بازی‌ها و در نبردی بین دو تیم ترکیه‌ای، تیم زراعن بانک ترکیه در حالی که فرهاد قائمی را در ترکیبش داشت برابر پیانگو با نتیجه سه بر صفر و با امتیازهای ۲۵-۱۷، ۲۵-۲۳ و ۲۵-۲۳ شکست خورد تا وداع زودهنگامی با این رقابت‌ها داشته باشد.
در این بازی قائمی ۶ امتیاز برای زراعت بانک کسب کرد اما صابر کاظمی فرصت بازی پیدا نکرد.

همچنین در دیداری معوقه از هفته چهارم لیگ والیبال ایتالیا دو تیم کاستلانا و  ورونا که از حضور بازیکنان ایرانی بهره می‌برند به مصاف هم رفتند که در پایان تیم قعر نشین کاستلانا با وجود درخشش مجتبی میرزاجانپور در خانه با نتیجه سه بر دو شکست خورد تا با ۱۰ شکست و ۲ امتیاز همچنان در قعر جدول باقی بماند.

در سوی مقابل محمد جواد معنوی نژاد با کسب ۱۴ امتیاز از بهنرین بازیکنان تیمش بود هرچند مرتضی شریفی در این بازی به کار گرفته نشد. ورونا هم با پنج برد و ۱۴ امتیاز به رده هشتم صعود کرد.

در سوی مقابل میرزاجانپور نیز با کسب ۱۸ امتیاز یکی از بهترین بازی‌هایش را انجام داد اما نتوانست مانع از شکست زردپوشان در این دیدار خانگی شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.