صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / بازدید مدیر شعب موسسه اعتباری کوثر از بنیاد خیریه معلولین
بازدید مدیر شعب موسسه اعتباری کوثر از بنیاد خیریه معلولین

بازدید مدیر شعب موسسه اعتباری کوثر از بنیاد خیریه معلولین

مدیر شعب شرق استان تهران به همراه جمعی از کارکنان به مناسبت روز جهانی معلولین با مدیر عامل بنیاد خیریه معلولین ایرانیان دیدار و گفتگو کردند.

موسسه اعتباری کوثر

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، قاسم شیرکوند مدیر شعب شرق استان تهران ضمن تشکر از اقدامات و فعالیت های این بنیاد در راستای اشتغال زایی و خدمت رسانی به معلولان گفت: کسانی که در کار خدمات رسانی به معلولین فعالیت می نمایند افرادی جهادگرند که هدفشان کسب رضایت الهی است.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه خدمت رسانی به معلولان اظهار داشت: تلاش برای رفع مشکلات روزمره معلولان سبب التیام درد، رنج و کاستی ها و حضور پر رنگ آنها در جامعه می گردد.

ناهید کلوشانی مدیر عامل بنیاد خیریه معلولین فاطمه زهرا (س) ایرانیان گفت: این بنیاد به منظور ارائه خدمات بخشی از معلولین کشور و حمایت مادی و معنوی از آنان در زمینه های درمانی، توانبخشی، اشتغال، تحصیلات، خدمات رفاهی و غیره در حال فعالیت می باشد.

کلوشانی با اشاره به عضویت ۱۶۰۰ معلول در این بنیاد افزود: به منظور توانمندسازی معلولین کارگاهی راه اندازی شده است که این افراد در حوزه های مختلف شامل خیاطی، مونتاژ کاری، تئاتر، قالیبافی و گلیم بافی، معرق کاری، زیور آلات و  تهیه مواد غذایی فعالیت می کنند.

کلوشانی با تشکر از حمایت مالی موسسه اعتباری کوثر از سال ۱۳۹۳ تا کنون گفت: با حمایت های موسسه اعتباری کوثر برای تمامی افراد تحت پوشش این بنیاد کارت هواداری صادر گردیده است که اعضاء از مزایای یک کارت بانکی بهره مند می شوند.

شایان ذکر است؛ درمان، توانبخشی و اشتغال از جمله مشکلات معلولین در جامعه است، که موسسه اعتباری کوثر از سال ۱۳۹۳ تا کنون در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی خود از بنیاد خیریه معلولین ایرانیان حمایت می کند.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.