صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / امری: به بازیکنانم افتخار می‌کنم
امری: به بازیکنانم افتخار می‌کنم

امری: به بازیکنانم افتخار می‌کنم

سرمربی آرسنال تیمش را شایسته کسب پیروزی برابر منچستر یونایتد می داند. او به شاگردانش افتخار می کند.

اونای امری

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از اسکای اسپورت، آرسنال در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف منچستر یونایتد رفت. این دیدار که در اولدترافورد برگزار شد با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

اونای امری سرمربی آرسنال بعد از بازی گفت: ما بر بازی مسلط بودیم و شایسته کسب پیروزی هم بودیم. در نیمه دوم بهتر از نیمه نخست بازی کردیم. دو بار پیش افتادیم اما هر دو بار، حریف خیلی زود جبران کرد.

او ادامه داد: باید در خط دفاعی بهتر ظاهر شویم و خود را تقویت کنیم. نیاز به توازن بیشتر و استفاده بهتر از فرصت‌های خود داریم. در بعضی از دقایق بازی تمرکز لازم را نداشتیم. بعد از آن که بازی ۲ بر ۲ شد فرصت‌های خوبی ایجاد کردیم اما متاسفانه از آنها استفاده نکردیم. کولاسیناچ وقتی بیرون رفت ناراحت بود اما به او گفتم که سرش را بالا گیرد و به خود افتخار کند. ما باید از اشتباهات خود درس بگیریم و دیگر آنها را تکرار نکنیم. به شاگردانم افتخار می‌کنم.

امری در پایان گفت: خبر بد برای ما آسیب دیدگی هولدینگ است. کادر پزشکی ما براین باور است که آسیب دیدگی این بازیکن جدی است اما خوشبختانه آسیب دیدگی رمزی جدی نیست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.