صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / وزیر صنعت: قیمت خودرو را کاهش می دهیم
وزیر صنعت: قیمت خودرو را کاهش می دهیم

وزیر صنعت: قیمت خودرو را کاهش می دهیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: «قیمت خودرو را باید حتما پایین بیاوریم و نباید اجازه دهیم در بازار رانت و دلالی پیش بیاید».

به گزارش کسب و کار نیوز، «رضا رحمانی» امروز (چهارشنبه) در بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران، در جمع خبرنگاران افزود: «سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مسئول اعلام قیمت خودرو و تنظیم بازار است و رسیدگی خواهد کرد.»
وی تامین مواد اولیه را یکی از دغدغه های تولیدکنندگان پوشاک ذکر کرد و گفت: تسهیلاتی برای واردات مواد اولیه مورد نیاز این صنعت فراهم می شود.
وزیر صنعت اظهار داشت: بسیاری از تولیدکنندگان حاضر در نمایشگاه، تامین نقدینگی و مواد اولیه را عمده ترین مشکلات خود عنوان کردند.
وی ادامه داد: صنعت پوشاک جزو اولویت های دولت در بودجه ۱۳۹۸ و برنامه ها قرار دارد و به عنوان طرحی ویژه به آن توجه شده است تا هر گونه مانع و محدودیت قانونی برطرف شود.
شریعتمداری درباره برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی پوشاک، گفت: امسال نمایشگاه نسبت به سال های قبل پررونق، باکیفیت و متنوع است و شرکت های داخلی و خارجی با انگیزه تر و هدفمندتر حضور پیدا کرده اند.
به گزارش کسب و کار نیوز، ششمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران، یازدهم آذرماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای علاقه مندان و صنعتگران بود و امروز (چهارشنبه) آخرین روز برگزاری این نمایشگاه است.
در این نمایشگاه ۶۰ شرکت و واحد تولیدی ضمن ارائه جدیدترین مجموعه های تولیدی خود، نوین ترین طرح های تولیدی برگرفته از فرهنگ ایرانی-اسلامی را مطرح و معرفی کردند.
اقتصام**۹۱۳۲**۹۱۸۹

همچنین مطالعه کنید:

واردات ۳۰ تن طلا به کشور در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد رضوانی‌فر رئیس کل گمرک ایران گفت: ۲۹ تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.