صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / انصاری فرد: به لیگ برتر صعود می‌کنیم
انصاری فرد: به لیگ برتر صعود می‌کنیم

انصاری فرد: به لیگ برتر صعود می‌کنیم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از شرایط خود در ناتینگهام و نقش هواداران این تیم در مسیر صعود به لیگ برتر سخن گفت.

کریم انصاری فرد

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ناتینگهام پست، کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی که مدتی بازیکن آزاد بود، در نهایت راهی تیم ناتینگهام شد و زیر نظر آیتور کارانکا بازی می‌کند.

انصاری‌فرد درباره بازی در ناتینگهام در لیگ دسته یک گفت: این‌جا در انگلیس بازی‌ها خیلی فشرده است. این چیزی است که من خیلی دوست دارم و با مثلا یونان فرق می‌کند که هفته‌ای یک بازی انجام می‌شود، مگر تیم شما در لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا باشد.

انصاری‌فرد که پیشینه بازی در لیگ‌های یونان، اسپانیا و ایران را نیز در کارنامه دارد درباره مقایسه این لیگ‌ها گفت: خیلی سخت است که بتوان این لیگ‌ها را مقایسه کرد. رقابت در لیگ دسته یک انگلیس بسیار سخت است چون در هر هفته دو بار بازی می‌کنید و زمان کمی دارید تا به خودتان بیایید. هر بازی مثل یک جنگ واقعی است. ما باید بتوانیم از بازی‌های خانگی خودمان به خوبی استفاده کنیم و ۳ امتیازهای خانگی را به دست بیاوریم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم. مهم‌ترین موضوع همین است که بتوانیم هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

او در ادامه صحبت های خود گفت: فوتبال برای هواداران است و جو فوتبالی این‌جا با بقیه جاها فرق می‌کند. این‌جا حمایت خیلی خوبی از ما می‌شود و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد تا بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم. ما به کمک هواداران‌مان نیاز داریم تا بتوانیم ۳ امتیازها را به دست بیاوریم و مسیر صعود خودمان را به لیگ برتر هموار کنیم.

ناتینگهام فارست باید شنبه در لیگ دسته یک انگلیس برابر پرستون دیدار کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.