صفحه اصلی / استان ها / فارس / امحاء ۹۰ میلیارد ریال داروی قاچاق و تقلبی در شیراز
امحاء ۹۰ میلیارد ریال داروی قاچاق و تقلبی در شیراز

امحاء ۹۰ میلیارد ریال داروی قاچاق و تقلبی در شیراز

با حضور مسئولان دادگستری فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیش از 90 میلیارد ریال داروی قاچاق و تقلبی در شیراز امحاء شد.

امحاء 1700 کیلوگرم مواد مخدر در قم

به گزارش کسب و کار نیوز، چهارشنبه ۱۴ آذر، بیش از ۹۰ میلیارد ریال داروهای قاچاق و تقلبی شامل هورمون ها و مکمل‌های غیرمجاز ورزشی‌، مواد مخدر، روانگردان و داروهای سقط جنین در شیراز با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امحاء شد.

‌سرپرست دادسرای انقلاب اسلامی شیراز در حاشیه امحاء داروهای قاچاق و  غیرمجاز به خبرنگاران گفت: داروهای امحاء شده شامل موادمخدر، روانگردان، مکمل های ورزشی غیرمجاز، داروهای سقط جنین و سایرداروهایی است که بنا به تشخیص بازرسین دانشگاه علوم پزشکی برای سلامت جامعه مضر بودند.

کوروش زارعی، با بیان اینکه داروهای امحاء شده به دستور مقام قضایی از سطح استان جمع آوری شده است، گفت: پس از رسیدگی به پرونده های مرتبط با قاچاق این مواد در شعب ویژه رسیدگی به این جرائم و صدور کیفرخواست و ارسال پرونده ها به دادگاه برای قاچاقچیان این داروها مطابق قانون مجازات های سنگین حبس ‌در نظر گرفته شد که هم اکنون تعدادی از محکومین این پرونده ها در حال تحمل حبس در زندان هستند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز و سرپرست دادسرای انقلاب اسلامی شیراز از تشکیل تیمی برای برخورد جدی با این دسته از افراد خبر داد و گفت: کارگروهی با همکاری دستگاه  قضایی، دانشگاه علوم پزشکی شیرازو ضابطین به صورت مستمر و دائم اماکن مستعد عرضه این قبیل داروها را مورد بازرسی قرار می دهند.

زارعی تاکید کرد: در صورت کشف داروهای غیرمجاز ‌با تشکیل پرونده قضایی و رسیدگی سریع دردادسرا پرونده ها با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال می شود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی استان  فارس در برخورد با قاچاقچیان دارو قاطع است، افزود: مجموعه قضایی استان در برخورد با این دسته از افراد جدیت زیادی دارد و سریع و در چارچوب  قانون با مرتکبین این گونه جرائم با قاطعیت  برخورد می کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.