صفحه اصلی / استان ها / فارس / درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در لار و کشف ۱۷۵ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی فارس اعلام کرد:

درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در لار و کشف ۱۷۵ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی استان از کشف مقدار 175 کیلوگرم تریاک طی یک درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در شهرستان لارستان خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از سایت پلیس فارس، سردار احمدعلی گودرزی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لارستان با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل تردد قاچاقچیان توسط یک دستگاه سمند را در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی کردند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادن.

وی ادامه داد: مأموران با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و پس از ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری به صورت محسوس و نامحسوس، در نهایت خودرو مورد نظر را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران پس از مشاهده خودروی قاچاقچیان دستور ایست را صادر کردند که راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کرد و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، قاچاقچیان از خودرو پیاده شده و به سمت مأموران انتظامی اقدام به تیر‌اندازی کردند که پس از چند دقیقه درگیری مسلحانه در نهایت متهمان که عرصه را بر خود تنگ می دیدند با استفاده از کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا فرار کردند.

گودرزی با بیان اینکه ماموران در پاکسازی از آن محل و بازرسی از خودرو قاچاقچیان، میزان ۱۷۵ کیلوگرم تریاک کشف کردند، از تداوم تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان متواری خبر داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.