صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / بررسی مشکلات شرکتهای دانش‌بنیان در زمینه مالیات و بیمه در استان البرز
بررسی مشکلات شرکتهای دانش‌بنیان در زمینه مالیات و بیمه در استان البرز

در پارک علم و فناوری البرز صورت گرفت

بررسی مشکلات شرکتهای دانش‌بنیان در زمینه مالیات و بیمه در استان البرز

سیصد و بیست و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز به منظور بررسی مشکلات شرکتهای دانش‌بنیان در زمینه مالیات و بیمه با تاکید بر توسعه و تسهیل فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در محل پارک علم و فناوری البرز برگزار شد.

دانش بنیان

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر ربانی رئیس پارک علم و فناوری البرز در این نشست موضوع فناوری و نوآوری را در توسعه اقتصادی بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: امروزه تقسیم‌بندی کشورها به جوامع نوآور و کمتر نوآور تغییر یافته و ارتقا و بهبود سطح زندگی به نوآوری در فناوری وابسته است و پارک علم و فناوری البرز تلاش دارد محیط و شرایط مساعد و مطلوبی را برای شرکت‌های پذیرش شده ایجاد کند تا بتوانند محصولات نوآورانه خود را در شرایط مناسبی تولید کنند.

در ادامه مهندس کامکار، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز نیز گفت: با توجه به اهمیت موضوع علم و فناوری، بازدیدهای میدانی از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در استان البرز صورت گرفته و درقالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نیازهای آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: تعداد شرکت‌های فناور پذیرش شده پارک علم و فناوری البرز تا به امروز حدود ۱۲۵ شرکت است و فضای کاری اختصاص یافته به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور عضو تقریباً به هفت هزار مترمربع افزایش یافته است.

پیش از برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اعضای کارگروه از نمایشگاه دائمی محصولات شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری البرز و برخی دفاتر و کارگاه‌های تولیدی شرکت‌های مذکور بازدید کرده و از نزدیک با فعالیت‌ها و دستاوردهای فناوران این مجموعه آشنا شدند.

این نشست به ریاست مهندس کامکار سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز و به دبیری دکتر شاهمرادی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، با حضور دکتر ربانی رئیس پارک علم و فناوری البرز در محل این پارک برگزار شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.