صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / گروه انتخاب «مسابقه نمایشنامه خوانی» جشنواره رادی معرفی شدند
گروه انتخاب «مسابقه نمایشنامه خوانی» جشنواره رادی معرفی شدند

گروه انتخاب «مسابقه نمایشنامه خوانی» جشنواره رادی معرفی شدند

امین بهروزی، ابراهیم پشتکوهی و هاله مشتاقی نیا با حکم دبیر نخستین جشنواره تئاتر «اکبر رادی» به عنوان اعضای گروه انتخاب بخش مسابقه نمایشنامه خوانی این جشنواره معرفی و منصوب شدند.

به گزارش کسب و کار نیوز از روابط عمومی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی، در متن حکم بهزاد صدیقی به گروه انتخاب «مسابقه نمایشنامه خوانی» این جشنواره آمده است: «با توجه به تجربیات ارزشمندتان در عرصه نمایشنامه نویسی، نمایشنامه خوانی، کارگردانی و نیز حضور فعالانه و تاثیرگذارتان در تئاتر، شما را به عنوان عضو هیات انتخاب بخش مسابقه نمایشنامه خوانی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی منصوب می کنم.
امیدوارم حضور ارزشمندتان در این رویداد ملی- فرهنگی در پویایی و هر چه بهتر برگزارشدن این جشنواره موثر واقع شود و انتخاب های شایسته جناب عالی بتواند الگوهایی را در عرصه نمایشنامه خوانی و همچنین خوانش های نوین آثار اکبر را به تئاتر ایران معرفی کند».
امین بهروزی، نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر، دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و عضو کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتراست.
ابراهیم پشتکوهی نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر و یکی از موسسان گروه تئاتر تی تووک دارای مدرک درجه دو هنری است، وی در سال ۱۳۷۹ نمایشنامه نویس برگزیده کشور به انتخاب کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاترشده است.
هاله مشتاقی‌نیا نیز فارغ التحصیل تئاتر با گرایش ادبیات دراماتیک از دانشگاه سوره است، نمایش‌نامه های «بعد از هرگز»، «ناامنی» و «مرد مقابل» به قلم او منتشر شده است.
بخش نمایشنامه خوانی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی به صورت رقابتی برگزار می شود و صرفا به خوانش آثار استاد اکبر رادی اختصاص دارد، علاقه مندان شرکت در این بخش می توانند تا روز پنجشنبه ۱۵ آذرماه ۹۷ نسبت به ارسال درخواست و مدارک مورد نیاز به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند، هم چنین اسامی آثار راه یافته به جشنواره نیز روز شنبه ۱۵ دیماه سال جاری اعلام می شود.
نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی با دبیری بهزاد صدیقی از ۱۸ تا ۲۸ دی ماه ۹۷ توسط بنیاد اکبر رادی در تهران برگزارمی شود.
اکبر رادی متولد ۱۰ مهر ۱۳۱۸ در رشت نمایشنامه‌نویس و داستان‌نویس معاصر ایرانی بود که در سن ۷۹ سالگی درگذشت، رادی یکی از مهم‌ترین نمایشنامه‌نویسان تاریخ زبان فارسی به‌شمار می‌رود.
فراهنگ**۷۵۶۱**۳۰۰۹**

همچنین مطالعه کنید:

رئیسی: هرگونه هزینه در سینما، سرمایه‌گذاری برای کشور است

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جریان نظارت ستادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.