صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / لزوم ارائه بسته‌های تشویقی برای نوسازی بافت‌های فرسوده منطقه ۱۸ تهران
لزوم ارائه بسته‌های تشویقی برای نوسازی بافت‌های فرسوده منطقه ۱۸ تهران

پروانه مافی تاکید کرد:

لزوم ارائه بسته‌های تشویقی برای نوسازی بافت‌های فرسوده منطقه ۱۸ تهران

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ارائه بسته‌های تشویقی به مردم منطقه ۱۸ برای نوسازی بافت‌های فرسوده تاکید کرد.

پروانه مافی

به گزارش کسب و کار نیوز، پروانه مافی در جلسه بررسی مشکلات اهالی منطقه ۱۸ که در محل مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شد، گفت: هر چه نسبت به خدماتی که به ما داده می‌شود شاکر باشیم قول قرآن کریم است که این نعمت‌ها زیاد می‌شود و هرچه با عصبانیت فریاد بزنیم کفران نعمت‌ها را کنیم برابر آنچه که خداوند متعال گفته است نعمت‌ها از ما گرفته می‌شود.

وی افزود: در منطقه ۱۸ با وجود شهرداری کارآمد و پیگیر، مشکلات اهالی منطقه احصا شده و بسیاری از آنها حل و فصل شده است که می‌توان به ساماندهی منطقه تقی‌آباد اشاره کرد. این منطقه با برنامه‌ریزی و تلاش دلسوزانه و همکاری فرمانداری و سایر دستگاه‌ها ساماندهی شد.

مافی تاکید کرد: اجرای پروژه‌های مختلف در منطقه ۱۸ نشان می‌دهد که این منطقه از فرهنگ بسیار خوبی برخوردار است و این موضوع جای شکر دارد. باید با پیگیری موثر موضوعات را حل و فصل کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به شهردار منطقه ۱۸ گفت: اهالی منطقه ۱۸ نسبت به دو پروژه این منطقه با عنوان ۷۶ متری شهید بروجردی و پروژه بهار که ۹ سال است به اتمام نرسیده، اعتراض دارند. این اعتراض به حق است و باید این موضوع به طور جد پیگیری شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع بازنگری طرح تفصیلی اشاره کرد و افزود: بازنگری طرح تفصیلی شهر تهران توسط شورای شهر و شهرداری در حال پیگیری است. لذا برای مشکلات اهالی منطقه ۱۸ در این برهه زمانی باید نسبت به تدقیق طرح تفصیلی در این منطقه توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

مافی درخصوص مشکلات بازار آهن در این منطقه گفت: بازار آهن در دل منطقه مسکونی قرار گرفته و زیست‌پذیری در این محدوده را با مشکل مواجه کرده است لذا باید این موضوع ساماندهی شود و تدبیری اندیشیده شود که این بازار توسعه پیدا نکند تا طرح ساماندهی آن تدوین و اجرا شود.

وی ادامه داد: محله یافت‌آباد ۱۰ سال است که فاقد بازار میوه و تره‌بار است. نیاز است که شهردار این منطقه این موضوع را پیگیری کند و مردم منطقه نیز از این نعمت بهره‌مند شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس بسته‌های تشویقی برای بافت‌های فرسوده در نظر گرفته شده اما متاسفانه در این منطقه این بسته‌ها به متقاضیان داده نمی‌شود که باید این موضوع نیز توسط شهردار منطقه پیگیری شود تا رکود نوسازی در این منطقه از بین برود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.