صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / ادامه پیگیری مشکلات شهروندان در ۲۰ منطقه تهران

فرماندار تهران خبر داد:

ادامه پیگیری مشکلات شهروندان در ۲۰ منطقه تهران

فرماندار تهران از ادامه برگزاری جلسات پیگیری مشکلات اهالی ۲۰ منطقه تهران خبر داد و گفت: تا سال آینده برگزاری این جلسات در جهت حل مشکلات شهروندان می‌تواند منشأ خیر باشد.

عیسی فرهادی

به گزارش کسب و کار نیوز، عیسی فرهادی در جلسه بررسی مشکلات اهالی منطقه ۱۸ که در محل مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شد، گفت: در جلساتی که سال گذشته در منطقه ۱۸ با اهالی برگزار شد از هر محله یک نفر به عنوان نماینده و عضو شورایاری در فرمانداری حضور پیدا کردند و با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مشکلات این منطقه بررسی شد و نهایتا پس از تشکیل دبیرخانه بررسی مشکلات مناطق تهران ۱۹ مصوبه تنها برای منطقه ۱۸ در این جلسه داشتیم.

وی افزود: تاکنون از این ۱۹ مصوبه بخشی انجام شده و مابقی نیز در حال پیگیری است. کار جدیدی که در این دیدارهای مردمی انجام می‌شود این است که یکشنبه‌های آخر هر ماه جلسه‌ای با حضور نمایندگان مردم ۲۰ منطقه شهر تهران در فرمانداری این شهر با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف برگزار می‌شود و تمامی مشکلات و همچنین مصوبات قبلی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فرهادی ادامه داد: قطعا تا سال آینده برگزاری این جلسات می‌تواند منشأ خیر برای تمامی مناطق تهران باشد و در جهت حل مشکلات آنها گام‌های مؤثری برداشته شود.

فرماندار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن تقدیر از شهردار منطقه ۱۸ گفت: آقای فیاض با دلسوزی و پیگیری به عنوان دو خصیصه‌ای که در ایشان می‌توان یافت تمامی مشکلات شما شهروندان را پیگیری می‌کند از این رو می‌توان این انتظار را داشت که به‌زودی و در پی ۱۹ مصوبه‌ای که برای این منطقه داشته‌ایم، مشکلات شهروندان حل و فصل شود.

فرهادی از غلامحسین آرام، معاون عمرانی خود، نیز که مسئولیت دبیرخانه جلسات حل مشکلات اهالی مناطق تهران را برعهده دارد، برای پیگیری‌ها و تشکیل جلسات مکرر برای حل مشکلات شهروندان قدردانی کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پیش‌بینی ۲۶ همت درآمد از محل جرایم در بودجه سال ۱۴۰۳ + جدول

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس جداول بخش دوم لایحه بودجه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.