صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان غربی / توقف فعالیت سایت نوسازی تاکسی‌های فرسوده!

توقف فعالیت سایت نوسازی تاکسی‌های فرسوده!

معاون نظارت سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با بیان اینکه سایت نوسازی تاکسی های فرسوده فعلا متوقف شده است، گفته، متوقف شدن سایت نوسازی کشور به دلیل مشکلاتی چون نوسانات موجود در بازار  است که امید است بزودی با رفع مشکل، روند نوسازی از سر گرفته شود.

جایگزینی ۴۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده

به گزارش کسب و کار نیوز، فخرالدین معصوم زاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نوسازی تاکسی‌های فرسوده در سطح شهر ارومیه همزمان با کل کشور از نیمه دوم سال ۹۴ آغاز شد اضافه کرد: از آغاز طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده شهر ارومیه ۸۰۰ دستگاه تاکسی، نو شده و بطور میانگین ۴۰ درصد تاکسی‌ها نوسازی شده‌اند.

وی افزود: در روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده شهر ارومیه، خودرهای مدل ۸۷ و پایین تر نوسازی شدند.

معاون نظارت سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با بیان اینکه در حال حاضر ۵۰۰۰ دستگاه تاکسی در سطح شهر ارومیه مشغول جابجایی مسافران هستند، افزود: از این تعداد تاکسی شهری فعال در ارومیه، ۲۰۰۰ دستگاه تا مدل ۸۷ فرسوده و در واقع  ۶۰ درصد تاکسی‌های ارومیه فرسوده‌اند.

معاون نظارت سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه، میانگین عمر ناوگان تاکسی رانی ارومیه ۷سال عنوان کرد و گفت: با توجه به افزایش میزان آلاینده‌ها در هوای ارومیه به دلیل خودروهای فرسوده به لحاظ منطقی و عقلانی ضرورت نوسازی تاکسی های فرسوده بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:  میانگین عمر ناوگان تاکسی رانی در سطح کشور ۱۰ سال است.

معاون نظارت سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه  ابراز امیدواری کرد، نوسازی تاکسی‌های فرسوده موجب کاهش آلاینده‌های هوا و ارتقای سطح رفاه عمومی و همچنین افزایش رضایتمندی تاکسیرانان و صرفه جویی در مصرف سوخت و تقلیل عمر ناوگان تاکسی رانی ارومیه شود.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حوزه سلامت

۱۲۹ پرونده تخلف صنفی در حوزه سلامت آذربایجان غربی تشکیل شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا محمودی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.