صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / تامین منابع مالی برای اجرای پروژه نیلوفری، توسط شورای شهر تهران

یک عضو شورای شهر تاکید کرد:

تامین منابع مالی برای اجرای پروژه نیلوفری، توسط شورای شهر تهران

یک عضو شورای شهر تهران با اشاره به اجرای پروژه نیلوفری با هدف ارتقاء سرانه‌های منطقه ۱۸ بر روی زمین‌های آزاد شده ناشی از انتقال خط آهن تهران - تبریز گفت: تامین مالی اجرای پروژه نیلوفری توسط شورا و شهرداری تهران انجام شده است.

افشین حبیب زاده

به گزارش کسب و کار نیوز، افشین حبیب‌زاده در جلسه بررسی مشکلات اهالی منطقه ۱۸ تهران که در محل مسجد امام حسین مجتبی (ع) برگزار می‌شد، گفت: باید به همه شهروندان این منطقه اطمینان بدهم که نمایندگان شما در مجلس و شورای اسلامی شهر، تمام هم‌وغمشان موضوعاتی است که شما با آن درگیر هستید اما باید به این نکته توجه داشته باشید که مشکلات تهران آنقدر وسیع و گسترده است که نمی‌توان به یکباره آنها را حل و فصل کرد.

وی افزود: باید برای حل مشکلات تهران برنامه‌ریزی داشته باشیم و با تامین اعتبارات مالی یکی یکی مشکلات را حل و فصل کنیم. این منطقه تاکنون ۱۹ مصوبه برای حل و فصل مشکلاتش در همین دیدارهای مردمی داشته که همه این موارد در حال پیگیری است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به احداث بزرگراه شهید بروجردی گفت: فاز نخست این پروژه تا اواسط سال آینده افتتاح که با افتتاح این بزرگراه مشکل بازار آهن نیز در منطقه حل و فصل می‌شود. کار خوب دیگری که در منطقه در حال انجام است اجرای پروژه نیلوفری است که زمین‌های ناشی از انتقال خط آهن تهران ـ تبریز به زیر زمین به گونه ای مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد تا سرانه‌های این منطقه تامین شود.

وی تاکید کرد: ۳۷۰۰ متر از زمین‌های انتقال خط آهن در منطقه ۱۸ قرار دارد که در حال حاضر اجرای پروژه نیلوفری برای این زمین‌ها توسط شورا و شهرداری تامین مالی شده و در حال حاضر نیز در حال پیگیری است اما باید جذب سرمایه‌گذار برای آن انجام شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: با برگزاری فراخوانی طرح‌هایی که می‌تواند جذب سرمایه‌گذار برای این پروژه را داشته باشند، انتخاب خواهند شد.

حبیب‌زاده با تاکید بر بهره‌گیری از توان نخبگان در سطح محلات گفت: شورایاری‌ها محل تجمع نخبگان محلات هستند؛ بنابراین درخواست کرده‌ایم درهای شورایاری‌ها به روی شهروندان و نخبگان محلات باز باشد و آنها بتوانند در جلسات شورایاری‌ها حضور داشته باشند تا بدین ترتیب از نظرات همه آنها بهره گرفته شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پیش‌بینی ۲۶ همت درآمد از محل جرایم در بودجه سال ۱۴۰۳ + جدول

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس جداول بخش دوم لایحه بودجه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.