صفحه اصلی / استان ها / همدان / پلمب یک عطاری معروف در همدان

با پیگیری‌های متعدد ایسنا انجام گرفت؛

پلمب یک عطاری معروف در همدان

برای تهیه گزارشی از بازار عطاری‌ها، به عطاری مشهور و باسابقه همدان مراجعه کرده و خود را خواهان داروی گیاهی جلوه دادم و در صف طویلی ایستادم تا نوبتم شود.

استانها/ عطاری

به گزارش کسب و کار نیوز یک واحد از عطاری‌های متعلق به اعضای خانواده این پزشک معروف طب‌سنتی پلمب می‌شود که پلمب دائمی و موقت آن هنوز در دست بررسی است.

این در حالیست که این پزشک طب‌سنتی به همان روال قبل مشغول فعالیت است و بدون مدرکی که نشان دهد تا چه سطحی از تحصیلات پزشکی را گذرانده، در حال طبابت است. با این وجود دانشگاه علوم پزشکی همدان به او باتوجه به سابقه‌ای که در این زمینه دارد و پیشینه خانوادگی آنها، اعتماد دارد البته قرار است با آئین‌نامه جدید ابلاغی توسط  وزارت بهداشت و درمان و آموزش‌های پزشکی مبنی بر «نحوه فعالیت فعالان حوزه طب‌سنتی و فروش گیاهان دارویی» از این افراد امتحان گرفته و به آنها مدرک دانشگاهی ارائه شود. 

در پایان این پرسش در ذهن شکل می‌گیرد که چرا دانشگاه علوم پزشکی همدان به عنوان متولی امر پزشکان طب‌سنتی دارای مجوز طبابت را معرفی نمی‌کند و هر از چند گاهی بر روند و نحوه فعالیت عطاری‌ها نظارت لازم را ندارد تا راه را بر سودجویان ببندد؟ آیا این منجر به بدنام شدن طب‌سنتی و واهمه مردم برای مراجعه به این نوع طب برای درمان بیماری‌هایشان نمی‌شود؟ 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.