صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / فرهنگ شهدا به عنوان نمونه‌های کامل ایثار به جوانان معرفی شود
فرهنگ شهدا به عنوان نمونه‌های کامل ایثار به جوانان معرفی شود

سرپرست استانداری تهران:

فرهنگ شهدا به عنوان نمونه‌های کامل ایثار به جوانان معرفی شود

سرپرست استانداری تهران با تاکید بر اینکه باید در برنامه‌های خود، بزرگداشت شهدا و حفظ آثار آنان را به عنوان الگویی برای جوانان مد نظر قرار دهیم، افزود: شایسته نظام جمهوری اسلامی ایران نیست که شاهد نمادهای غربی در زندگی جوانان باشیم. باید فرهنگ شهدا به عنوان نمونه‌های کامل ایثار به جوانان معرفی شوند.

سیدمیثاق اختر-استانداری تهران.jpg

به گزارش کسب و کار نیوز، شکرلله حسن بیگی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران با بیان اینکه ترورهای سال ۱۳۶۰ اهداف کوری داشت و همه افراد وابسته به انقلاب را مورد هدف قرار می‌داد، گفت: امیدوارم توفیق دفاع و حراست از ارزش‌ها و نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته باشیم و از وظایف خود بدانیم که با خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران دیدارهایی داشته باشیم تا قوای تازه‌ای برای خدمت پیدا کنیم. لذا در برنامه‌های مدیران، دیدار با خانواده ایثارگران و شهدا حتما باید در نظر گرفته شود.

سرپرست استانداری تهران با بیان اینکه همواره به ارزش‌های دفاع مقدس، شهادت و داشتن روحیه ایثارگری نیاز داشته‌ایم، افزود: امروز با وجود جنگ اقتصادی و روانی بیش از پیش به این روحیه نیاز داریم. روحیه فداکاری و بصیرت بالا همواره در مردم ما وجود داشته و دارد که باید برای این قدرشناس باشیم و در هر پستی هستیم برای خانواده ایثارگران خدمت کنیم.

حسن بیگی با تاکید بر اینکه برای برنامه‌های بزرگداشت شهدا و حفظ آثار باید برای جوانان الگوسازی کنیم، افزود: در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست که شاهد نمادهای غربی در زندگی جوانان باشیم. باید فرهنگ شهدا این نمونه‌های کامل ایثار را به جوانان بشناسانیم.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات مناسب و فرهنگ سازی با بهره‌مندی از دلسوزان نظام باید در دستور کار قرار گیرد، افزود: مجمع خیرین دفاع مقدس می‌تواند نقش مهمی در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های این حوزه داشته باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چرا توزیع گوشت دولتی فقط با صف ممکن است؟

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از هفت صبح، در سه سال گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.