صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / شکستی دیگر برای گلدن استیت در شب بازگشت استفن کری
شکستی دیگر برای گلدن استیت در شب بازگشت استفن کری

شکستی دیگر برای گلدن استیت در شب بازگشت استفن کری

رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا با برگزاری ۷ مسابقه در شهر های مختلف پیگیری شد.

بسکتبال NBA استفن کری

به گزارش کسب و کار نیوز، در یکی از بازی های جذاب برگزار شده تیم نیویورک نیکس موفق شد در خانه در سالن مدیسون اسکوئر گاردن و در پایان وقت اضافه اول میهمان خود میلواکی باکس را شکست دهد.

برای تیم نیویورک امانوئل مودیای ۲۸ امتیاز، بازیکن سال اولی کوین ناکس ۲۶ امتیاز ( بیشترین امتیاز کسب شده در یک بازی ) کسب کردند تا با یک نمایش درخشان تیم میلواکی که امتیاز آورترین تیم در NBA است را شکست دهند. همچنین دمین داتسون و تیم هارادوی هر کدام ۲۱ امتیاز کسب کردند تا دو شکست متوالی را متوقف کنند. مودیای مهم ترین شوتش در کوارتر چهارم بود، زمانی که ۲۴ ثانیه به پایان بازی فرصت بود و با نتیجه ۱۲۴ بر ۱۲۱ از حریف عقب بودند که مودیای موفق شد پرتاب سه امتیازی اش را وارد سبد و کار را به اوقات اضافه بکشاند. مودیای در وقت اضافه نیز ۷ امتیاز از ۱۲ امتیاز تیمش را کسب کرد.

برای میلواکی ستاره تیم جیانیس آنتتکونپو ۳۳ امتیاز و ۱۹ ریباند، اریک بلودزو ۲۷ امتیاز و مالکوم براگدان ۲۲ امتیاز کسب کردند اما در نهایت میلواکی برای بار سوم در پنج بازی اخیرش شکست را متحمل شد. آنتتکونپو بعد از بازی به شدت از ماریو هزونیا فوروارد نیکس عصبانی بود و قول انتقام در بازی بعد را داد. هزونیا بعد از این که در کوارتر اول روی سر آتننکونپو دانک زد در حالی که جیانیس روی زمین افتاده بود، چند ثانیه خیره او را نگاه کرد و با حالتی مغرورانه از روی جیانیس گام برداشت که به اعتقاد بسیاری این حرکت هزونیا ناپسند و توهین آمیز بود.

قبل از شروع بازی یک دقیقه سکوت به خاطر درگذشت چهل و یکمین رییس جمهور آمریکا جورج هربرت واکر بوش در سالن برقرار شد. در میان ۱۹۸۱۲ نفری که در سالن مدیسون حضور داشتند می توان به چهره های مشهوری مانند دیک بارنت، لترل اسپیرول ( ۴ بار حضور در آل استار را در کارنامه دارد) و مایکل ری ریچاردسون بازیکنان سابق تیم نیویورک نیکس، داستین هافمن ( برنده دو جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد )، امیلی راتایکوفسکی، کلی آکوان بازیگران هالیوودی، جان استوارت کمدین مشهور و خوانندگان سرشناسی مثل بیز مارکی و وینی براوون اشاره کرد.

در یکی دیگر از بازی های مهم امروز تیم دیترویت پیستونز موفق شد در خانه در سالن لیتل سیسرز آرنا و با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۰۲ گلدن استیت واریرز را با شکست بدرقه کند. گلدن استیت که بعد از مدت ها غیبت، فوق ستاره خود استفن کری را در ترکیب تیمش داشت باز هم نتوانست از پس بلیک گریفین و آندره دروموند بر بیاید.

برای پیستونز بلیک گریفین ۲۶ امتیاز و آندره دروموند ۱۶ امتیاز و ۱۹ ریباند ( ۸ ریباند حمله و ۱۱ ریباند دفاع ) کسب کردند تا پنجمین پیروزی متوالی دیترویت به ثبت برسد. شش بازیکن دیترویت حداقل ده امتیاز در بازی کسب کردند از جمله ایش اسمیت و استنلی جانسون که از روی نیمکت بازی را شروع کردند.

گلدن استیت بعد از ۱۱ بازی شاهد بازگشت استفن کری بود. کری موفق شد ۲۷ امتیاز (که ۲۰ امتیاز را در نیمه دوم کسب کرد) با رکورد ۱۰ شوت موفق از ۲۱ اقدام و ۳ شوت سه امتیازی موفق از ۹ اقدام، کسب کند. کوین دورانت ۲۸ امتیاز و کلی تامپسون نیز ۲۱ امتیاز کسب کردند تا دومین شکست متوالی گلدن استیت به ثبت برسد.

استفن کری زمانی که دچار آسیب دیدگی شد رکورد گلدن ۱۰ پیروزی و ۲ شکست بود اما در غیاب او گلدن استیت ۶ بازی از ۱۱ بازی را واگذار کرد. تیم گلدن استیت در ۳۳ بازی که کوین دورانت، کلی تامپسون و استفن کری حداقل ۲۰ امتیاز کسب کردند، فقط در ۳ بازی شکست خورده است.

دیترویت برای دومین بازی متوالی مقابل گلدن استیت پیروز شد در حالی که در ۱۳ تقابل قبلی خود با گلدن استیت در ۱۲ بازی شکست خورده بود.

استیو کر سرمربی گلدن استیت در پایان بازی از عملکرد خود رضایت نداشت و این بازی را به عنوان یکی از بدترین بازی هایی که تیمش را در آن هدایت کرده نام برد. دیترویت بازی را با ۱۲ شوت سه امتیازی موفق و ۱۴ ریباند حمله به پایان رساند در حالی گلدن استیت ۶ شوت سه امتیازی و ۸ ریباند حمله کسب کرد.

در دیگر بازی انجام شده تیم مینه سوتا تیمبرولوز در خانه در سالن تارگت سنتر با نتیجه ۱۱۸ بر ۱۰۹ از میهمان خود بوستون سلتیکس شکست خورد.

گوردون هیوارد بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت طولانی و خسته کننده ای که باعث شده بود یک سال از میادین دور باشد، موفق شد دوران ریکاوری را پشت سر و خود را با شرایط بازی وقف دهد. شاید برای بوستون تاثیرگذاری مجدد هیوارد روی جریان بازی و تیم، همان طور که قبل از مصدومیتش از او انتطار می رفت، مهم تر از کسب پیروزی در بازی دیشب باشد. گوردون هیوارد ۳۰ امتیاز، ۹ ریباند و ۸ پاس منجر به گل و کایری ایروینگ ۲۱ امتیاز و ۹ پاس منجر به گل ثبت کردند تا سومین پیروزی متوالی بوستون به ثبت برسد. آخرین باری که هیوارد یک بازی ۳۰ امتیازی انجام داده بود به تاریخ ۴ می ۲۰۱۷ در مرحله پلی آف و مقابل گلدن استیت در پیراهن یوتا جاز باز میگردد.

برای مینه سوتا دریک رز ۲۶ امتیاز، کارل آنتونی تاونز ۲۰ امتیاز و رابرت کاوینگتون که بعد از انتقالش از فیلادلفیا به مینه سوتا در ۸ بازی ابتدایی خود ۱۰۳ امتیاز کسب کرده است در بازی دیشب ۱۷ امتیاز به دست آورد تا نوار چهار پیروزی متوالی مینه سوتا پاره شود. با این شکست رکورد مینه سوتا در بازی های خانگی به ۹ پیروزی و ۴ شکست و رکورد این تیم بعد از انتقال جیمی باتلر به ۷ پیروزی و ۳ شکست تنزل پیدا کرد.

دریک رز که به خوبی روند رو به رشد خود بعد از مصدومیت های فراوانش را طی می کند با کسب امتیاز و انرژی که از روی نیمکت به تیم تزریق می کند به همراه گوردون هیوارد که او نیز شرایط مشابهی مانند رز دارد، از نامزد های کسب جایزه بهترین بازیکن ذخیره می باشند.

 در دیگر بازی تیم کلیواند کاوالیرز در خانه در سالن کوئیکن لون آرنا با نتیجه ۱۰۶ بر ۹۵ مغلوب میهمان قدرتمند خود تورنتو رپترز شد.

تورنتو که بدون گارد آل استاری خود کایل لوری بازی می کرد، به خاطر داشتن ستاره ای مثل کووای لنارد اصلا نگران کسب پیروزی مقابل کلیولند نبود. لنارد در این بازی ۳۴ امتیاز کسب کرد تا تورنتو در خانه کلیولند برای کسب بیستمین پیروزی فصلش دچار مشکل نشود. تورنتو با لنارد زودتر از همه تیم های تاریخ باشگاه تورنتو به بیستمین پیروزی دست پیدا کرد. همچنین بهتربن رکورد بازی های خارج از خانه در لیگ با ۱۰ پیروزی و ۲ شکست نیز متعلق به تورتنو می باشد. فرد ون ولیت، دنی گرین و پاسکال سیاکام نیز هر کدام ۱۵ امتیاز کسب کردند تا هشتمین پیروزی متوالی تورنتو ثبت شود.

برای کلیولند جوردن کلارکسون ۱۸ امتیاز و تریستان تامپسون ۱۸ امتیاز و ۱۹ ریباند کسب کردند اما برای جلوگیری از چهارمین شکست متوالی کلیولند کافی نبود. جورج هیل که بعد از ۱۱ بازی که به خاطر مصدومیت از تیم دور بود، در این بازی ۱۹ دقیقه بازی کرد و ۸ امتیاز نیز به دست آورد.

آخرین باری که تورنتو در سالن کوئیکن لون آرنا به مصاف کلیولند رفت به ماه می و مرحله نیمه نهایی کنفرانس شرق باز می گردد که تورنتو با شکست چهار بر صفر تحقیر شد. البته که آن تیم رپترز ستاره ای مثل کووای لنارد را در ترکیب نداشت و هواداران تورنتو امید دارند رپترز و لنارد را در فینال این فصل NBA ببینند.

تریستان تامپسون بازیکن کانادایی کلیولند که در تیم ملی کانادا نیز عضویت دارد، فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و میانگین ۱۱.۱ امتیاز و ۱۱ ریباند در هر بازی را ثبت کرده است و نشان از روز های خوب گذشته تامپسون دارد.

نتایج سایر دیدار های برگزار شده به شرح زیر است:

بروکلین نتس ۸۸ – واشنگتن ویزاردز ۱۰۲

شیکاگو بولز ۱۰۵ – هیوستون راکتس ۱۲۱

ایندیانا پیسرز ۱۱۰ – ساکرامنتو کینگز ۱۱۱

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.