صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / توسعه کسب و کارهای دیجیتالی با حمایت همراه اول
توسعه کسب و کارهای دیجیتالی با حمایت همراه اول

توسعه کسب و کارهای دیجیتالی با حمایت همراه اول

همراه اول با امضای یک تفاهمنامه چندجانبه با هفت نهاد و سازمان دولتی قرار است به گسترش کسب و کارهای نوپای دیجیتالی کمک کند.

به گزارش کسب و کار نیوز از شرکت ارتباطات سیار ایران، امروز (یکشنبه) تفاهمنامه همکاری چندجانبه با محتوای همکاری، هماهنگی و هم افزایی قابلیت و ظرفیت در موضوع کسب و کارهای نوپا بویژه از نوع دیجیتال امضا شد.
در این آیین ابوالحسن فیروزآبادی رئیس مرکز ملی و دبیر شورای عالی فضای مجازی، حمید فرهنگ مدیرعامل همراه اول، عیسی منصوری معاون کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدهادی ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نمایندگانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان فناوری اطلاعات و مرکز توسعه رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند.
با امضای این تفاهمنامه هفت جانبه، همراه اول متعهد شد در شتابدهی رسانه ای کسب و کارهای نو کمک کند.
از دیگر تعهدات اپراتور اول در این تفاهمنامه «همکاری در معرفی استارت آپ ها با استفاده از ظرفیت سامانه های هوشمند دراختیار»، «اختصاص سهمیه تبلیغی صداوسیما به استارت آپ ها با استفاده از ظرفیت توسکا»، «انجام تبلیغات ویژه کسب و کارهای نوپای دیجیتال در صداوسیما با تخفیف مصوب»، «ایجاد سامانه آموزش الکترونیک برای برگزاری دوره های آموزشی مدیریت کسب و کار، منتورینگ و …» و «پیگیری همکاری و برگزاری فعالیت ها و برنامه های فرهنگی- ترویجی کارآفرینی مانند استارت آپ ویکندها» است.

اقتصام*۲۰۷۸*۱۹۶۱*

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۴.۸ درصدی تولید مسکن در کشور

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با بیان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.