صفحه اصلی / فرهنگی / موسیقی / اشکان ماهری با «حال خوب» در فرهنگسرای نیاوران
اشکان ماهری با «حال خوب» در فرهنگسرای نیاوران

اشکان ماهری با «حال خوب» در فرهنگسرای نیاوران

اشکان ماهری هنرمند عرصه موسیقی کشور، کنسرت «حال خوب» خود را در نیاوران برگزار می کند.

«اشکان ماهری» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا از تصمیم اجرای کنسرت «حال خوب» خود بصورت زنده برای نخستین بارو رسمی خبر داد و افزود: این کنسرت روز سه‎شنبه سیزدهم آذرماه جاری در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.
وی اظهار داشت: در عرصه موسیقی تاکنون خود را محدود به واژه هایی چون سبک و استایل نکرده و علاقه مند هستم در این مورد موسیقی را با عنوان «سبک آزاد» معرفی کنم.
این هنرمند موسیقی کشور که برنده جایزه باربد از سی و دومین جشنواره موسیقی فجر هم به شمار می رود، ادامه داد:تاکنون قطعات «باور»، «ما آزموده‌ایم»، «هردم» و «مرا می‌بینی» که تعدادی از آثار گذشته اش بوده به صورت تک آهنگ منتشر کرده و در این کنسرت قصد دارد قطعات مربوط به آلبوم «پرگار» را نیز اجرا و به روی صحنه ببرد.
وی در ادامه، گفت: در این کنسرت هنرمندانی نظیر علی باغفر نوازنده درامز، یاسرساکی مهر نوازنده پیانو و کیبورد، مازیار خواجیان نوازنده گیتارباس، فواد الهی قمشه ای نوازنده گیتار الکتریک و بهرنگ معتمدی نوازنده ویولنسل همراه خواهند بود. این هنرمند عرصه موسیقی کشور ابراز امیدواری کرد: این اجرا بتواند مقدمات حضور در «فستیوال موسیقی و آزادی» را مهیا و فراهم کند.
کنسرت موسیقی پاپ اشکان ماهری، ساعت ۲۰ روز سه‎شنبه ۱۳ آذرماه ۹۷ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برای تماشاگران و علاقه مندان اجرا خواهد شد.
فراهنگ ** ۹۴۹۴ ** ۱۳۵۵ **

همچنین مطالعه کنید:

محمدرضا شجریان با نوای «ربنا» به خاک سپرده شد

به گزارش کسب و کار نیوز،مراسم تدفین پیکر استاد محمدرضا شجریان صبح امروز در محدوده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.