صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / اعطای گواهینامه استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت۹۰۰۱:۲۰۱۵ ISO به بانک دی
اعطای گواهینامه استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت۹۰۰۱:۲۰۱۵ ISO به بانک دی

مدیرکل طرح و توسعه بانک دی اعلام کرد

اعطای گواهینامه استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت۹۰۰۱:۲۰۱۵ ISO به بانک دی

بانک دی، موفق به دریافت گواهینامه استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 از نهاد گواهی دهنده مورد تایید سازمان بین المللی استاندارد و مورد تایید نظام تایید صلاحیت ایران وابسته به سازمان ملی استاندارد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، آذر محصصی، مدیرکل طرح و توسعه بانک دی با اعلام این خبرگفت: تمام تلاش بانک دی برای بهبود فرآیندها و پیاده سازی سیستم های یکپارچه مدیریت کیفیت، افزایش رضایتمندی مشتریان است تا از طریق برقراری حس اطمینان در میان مشتریان و ذینفعان، ارتباطات درون و برون سازمانی بهبود یابد.
محصصی با اشاره به لزوم توجه به بهبود بهره وری در بانک تصریح کرد: پایش فرآیندهای سازمان و شناخت مسیرهای ممکن برای بهبود فرآیندها یکی دیگر از وجوه التزام به سیستم مدیریت کیفیت است که سبب ایجاد بهبود در چرخه کم بازده کاری و کاهش اتلاف زمان و هزینه برای بانک می شود.
وی نیز با تاکید بر اهمیت به‌کارگیری استانداردهای بین‌المللی در سازمان‌ها گفت: همواره برای مقایسه کارکرد سازمان ها و سنجش میزان پیشرفت در به‌کارگیری سیستم مدیریت کیفیت و جلب رضایت مشتریان، نیاز به وجود استانداردها و مقیاس هایی است که بتوان براساس آن ها مقایسه صحیح تر و موثرتری را صورت داد که استاندارد ISO 9001 متداول ترین استاندارد بین المللی است که در این زمینه تدوین شده است.
محصصی با اشاره به اهتمام اداره کل طرح و توسعه و پیگیری های مجدانه دایره مدیریت کیفیت و سرآمدی برای استقرار استاندارد ISO9001:2015 و تقدیر از مدیران و نمایندگان سایر واحدها در بانک ، تصریح کرد: از آنجا که به‌کارگیری سیستم مدیریت کیفیت برای سازمان یک تصمیم استراتژیک است که می تواند عملکرد کلی سیستم را بهبود ببخشد و مبنای مناسبی برای برنامه های توسعه‌ای پدید آورد ، استاندارد باید به عنوان یک ابزار بهبود مدیریت کسب و کار شناخته شود تا سازمان بتواند برای ارزش گذاری، بهبود عملیات و کاهش ریسک‌ها از آن استفاده کند.


مدیرکل طرح و توسعه بانک دی با اشاره به مزایای پیاده سازی الزامات این استاندارد گفت: توانایی ارایه پیوسته محصولات و خدماتی که الزامات مشتری و قانونی را برآورده کرده و ارزش پیشنهادی قابل توجهی را به مشتری ارایه می کند، افزایش مجال هایی برای ارتقای رضایت مشتری، پرداختن به ریسک ها و فرصت های همسو با اهداف سازمان و همچنین توانایی اظهار انطباق با الزامات خاص سیستم مدیریت کیفیت، از مهم ترین مزایای بالقوه پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت است.
گفتنی است، طراحی و پیاده سازی استاندارد سیستم مدیریت کیفیت، که بر اساس ویرایش جدید و از سال ۱۳۹۶ در بانک دی آغاز شده بود در آبان ماه سال جاری توسط نهاد مورد تایید صلاحیت سازمان بین المللی و همچنین نظام تایید صلاحیت ایران ،وابسته به سازمان ملی استاندارد،انجام شد و پس از رفع عدم انطباق های مشاهده شده، گواهینامه استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 به این بانک اعطا شد.

 

همچنین مطالعه کنید:

پیش به سوی لس‌آنجلس/بلوبانک سامان، حامی ورزشکاران در المپیک ۲۰۲۸

به گزارش کسب و کار نیوز ، مدیرعامل بلو اشاره کرد که این مجموعه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.