صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / قوه قضاییه تکلیف خود در حمایت از پیام رسان ها را انجام داد
قوه قضاییه تکلیف خود در حمایت از پیام رسان ها را انجام داد

مقام شرکت ارتباطات زیرساخت:

قوه قضاییه تکلیف خود در حمایت از پیام رسان ها را انجام داد

نهادها و سازمان های مختلف بر پایه سند سیاست های ساماندهی پیام رسان های اجتماعی وظایفی را بر عهده دارند و بنا بر اعلام رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت ایران، مرکز ملی فضای مجازی تایید کرده قوه قضاییه تکالیف خود را درباره پیام رسان های داخلی انجام داده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، شورای عالی فضای مجازی در سال ۱۳۹۵ با هدف حمایت از پیام رسان های داخلی، سند سیاست ها و اقدام های ساماندهی پیام رسان های اجتماعی را تدوین و تصویب کرد.
این سند تکالیف و وظایفی را برای وزارتخانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، قوه قضاییه، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و بانک مرکزی معین کرده است که هرکدام از این نهادها موظفند اقدام های لازم را انجام داده و گزارش آن را به شورا ارسال کنند.
«محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نهم آذرماه در صفحه توئیتر خود نوشت: اعطای وام به پیام رسان ها، ارائه پهنای باند رایگان، قیمت نیم بهای مصرف آنها برای کاربران و ارائه فضای مراکز داده رایگان به آنها که شورای عالی فضای مجازی در حمایت از پیام رسان ها تصویب کرده، همه محقق شده است.
در همین پیوند امروز (شنبه) رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، در صفحه توئیتر خود نوشت: امروز دوستان قوه‌قضاییه در جلسه‌ ای مشترک اعلام کردند این قوه نسبت به انجام تکالیف خود در مورد پیام رسان های داخلی اقدام کرده ‌است.
به نوشته «حمید فتاحی»، «مراتب مورد تایید مرکز ملی فضای مجازی قرار گرفت».
هنوز درباره عملکرد بقیه نهادها که باید به تکالیف خود درباره پیام رسان ها عمل کنند گزارشی منتشر نشده است.

اقتصام*۲۰۷۸*۱۹۶۱*

همچنین مطالعه کنید:

ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، ابوالفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصادو مسکن وزارت راه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.