صفحه اصلی / سرخط خبرها / طراحی و ساخت گرمکن های کاتالیستی در ایستگاه های تقلیل فشار درون شهری
طراحی و ساخت گرمکن های کاتالیستی در ایستگاه های تقلیل فشار درون شهری

برای اولین بار در کشور صورت گرفت

طراحی و ساخت گرمکن های کاتالیستی در ایستگاه های تقلیل فشار درون شهری

سمنان- زیاری: رئیس امور پژوهش و فناوری شرکت گاز استان سمنان از برگزاری جلسه طراحي و ساخت هيتر كاتاليستي در ايستگاه TBS با حضور همكاران واحدهاي مختلف و شركت دانش بنيان به فراوران نوين آريا سرمد به عنوان مجري پروژه خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، سعید رستگار ضمن اعلام این خبر تشریح کرد: در راستای پیشنهاد امور بهره برداری برای گرمایش تجهیزات در ایستگاه های TBS برای جلوگیری از یخ¬زدگی آن ها در فصول سرد این پروژه پژوهشی انجام شد. با استفاده از تابش مادون قرمز ایجاد شده در هیترهای تابشی کاتالیستی می‌توان در بسیاری از کاربردها، گرمایش موضعی تولید نمود. به دلیل انتقال گرما با روش تابش مادون قرمز، هیترهای تابشی کاتالیستی، امکان کاربرد در سخت‌ترین شرایط و قوانین زیست محیطی را دارا هستند.
وی در ادامه افزود :جهت آشنایی و بهره برداری دستاوردهای این پروژه این جلسه برگزار گردید.
رستگار ادامه داد: در این جلسه ضمن پرداخت به اهمیت این دستگاه در صنعت گاز، توجه به استفاده و بکارگیری سیستم های نوین با تکنولوژی‌های جدید به منظور کاهش میزان مصرف انرژی در کنار کاهش آلاینده های زیست‌محیطی یادآور گردید.
رستگار ابراز امیدواری کرد: با اجرای فرآیند استفاده از تکنولوژی احتراق کاتالیستی به عنوان سیستم های جایگزین گرمایشی در ایستگاه¬های گازی شاهد نتایج مثبتی از جمله ایمنی بسیار بالاتر به واسطه کاهش دمای احتراق و حذف شعله، کاهش میزان مصرف انرژی به دلیل راندمان بالای هیتر، کاهش آلاینده ها، زمینه‌ساز توسعه پایدار و همچنین تداوم گازرسانی به هم وطنان به طور شایسته در شرکت گاز استان سمنان باشیم.

همچنین مطالعه کنید:

۱.۸ میلیون سهامدار از طریق سجام سود دریافت کردند

به گزارش کسب و کار نیوز، جزییات واریز سود سهامداران در هفته اول تیرماه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.