صفحه اصلی / اصناف / کاهش عرضه دام در میادین به دلیل قاچاق غیرقانونی دام
کاهش عرضه دام در میادین به دلیل قاچاق غیرقانونی دام

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران

کاهش عرضه دام در میادین به دلیل قاچاق غیرقانونی دام

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران گفت: با توجه به خروج غیرقانونی دام از مرزهای کشور، عرضه در میادین کاهش یافته است و این مساله باعث افزایش قیمت گوشت دامی شده است.

علی اصغر ملکی افزود: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۵۹ تا ۶۰ هزارتومان به مغازه دار و ۶۶ تا ۶۷ هزارتومان به مشتری عرضه می شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران، وی افزود: با توجه به خروج غیرقانونی دام از مرزهای کشور نمی توان پیش بینی خاصی را راجع به وضعیت بازار داشت.
ملکی از عرضه دام‌ در میادین خبر داد و گفت: با وجود آنکه قاچاق دام بر میزان عرضه تاثیر بسزایی دارد، از این رو به مسئولان ذی ربط اطلاع رسانی کرده ایم که نظارت بیشتری بر مرزهای کشور داشته باشند.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی درباره آخرین وضعیت عرضه گوشت های وارداتی بیان کرد: در شرایط کنونی توزیع گوشت های وارداتی همانند سابق بر قوت خود باقی است چرا که در صورت عدم توزیع، قیمت ها به شدت در نوسان بود.
به گفته وی مسئولان ذی ربط باید با موضوع قاچاق دام برخورد جدی داشته باشد چرا که اتحادیه نیرو و قدرتی برای برخورد با قاچاقچیان در مرزها ندارد.
ملکی در پایان با اشاره به اینکه رفع ممنوعیت صادرات دام راهکار کنترل بازار نیست، تصریح کرد: با توجه به افزایش تقاضا در فصل سرما، رفع ممنوعیت صادرات در این موقع از سال نمی تواند راهکار مناسبی برای جلوگیری از خروج دام و کنترل بازار باشد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.