صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / بازهم یک پله صعود شطرنج ایران در رده‌بندی جهان/ صعود خادم‌الشریعه به رده ۱۹ جهان

بازهم یک پله صعود شطرنج ایران در رده‌بندی جهان/ صعود خادم‌الشریعه به رده ۱۹ جهان

در جدیدترین رده‌بندی فدراسیون جهانی شطرنج، سارا سادات خادم‌الشریعه با ۱۱ پله صعود نسبت به ماه قبل در رده نوزدهم ایستاد.

سارا خادم الشریعه شطرنج

به گزارش کسب و کار نیوز، در جدیدترین رده‌بندی فدراسیون جهانی شطرنج در ماه دسامبر(آذر) سارا سادات خادم‌الشریعه  با ۲۴۷۰ واحد ریتینگ و ۱۱ پله صعود نسبت به ماه گذشته در رده نوزدهم برترین شطرنج‌بازان بانوی جهان جای گرفت.

در بخش استاندارد شطرنج‌بازان جهان نیز پرهام مقصودلو با ۲۶۸۸ واحد ریتینگ با یک پله سقوط و کاهش یک واحد ریتینگ در رده پنجاه‌وپنجم قرار گرفت. او همچنین در بخش برترین‌های جوانان جهان همچنان در رده چهارم قرار دارد.

در بخش دختران جوان جهان نیز مبینا علی‌نسب با ریتینگ ۲۲۹۵ (ریتینگ ماه قبل ۲۲۳۶، ۵۹ رده ماه قبل) و ۲۹ پله صعود در رده سی‌ودوم قرار گرفته است.

در بخش استاندارد برترین شطرنجبازان ایران نیز پرهام مقصودلو در رده نخست قرار دارد. پویا ایدنی و علیرضا فیروزجا نیز در رده دوم و سوم ایستاده‌اند.
سیدمحمد امین طباطبایی، احسان قائم‌مقامی، امیررضا پوررمضانعلی، مسعود مصدق‌پور، سیدخلیل موسوی، شاهین لرپری زنگنه و آرین غلامی در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

در بخش استاندارد شطرنج‌بازان دختران ایران، سارا سادات خادم‌الشریعه با ۲۴۷۰ واحد ریتینگ در صدر جدول قرار دارد. آتوسا پورکاشیان و مبینا علی‌نسب در رده‌های دوم و سوم ایستاده‌اند.
غزل حکیمی‌فرد، میترا حجازی‌پور،  هانیه خلجی، مینو عسگری‌زاده، مطهره اسدی، درسا محمدابراهیم خان ابری و انوشا مهدیان در رده‌های بعدی جای گرفتند.
ایران در این ماه با میانگین ۲۵۵۵ و با یک پله بالاتر نسبت به ماه گذشته در رده بیست‌وپنجم جهان قرار گرفته است.
 در بخش استاندارد مگنوس کارلسن قهرمان حال حاضر جهان با ۲۸۳۵ واحد ریتینگ در صدر برترین شطرنج‌بازان جهان در بخش استاندارد قرار دارد  و فابیانو کاروانا آمریکایی با ۲۸۳۲  واحد ریتینگ در رده دوم ایستاده است.

در بخش استاندارد برترین شطرنج‌بازان بانوی جهان نیز هو یفان با ۲۶۶۲واحد همچنان صدرنشین است.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.