صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / شهرک حمل و نقل تهران در آینده نزدیک افتتاح می شود
شهرک حمل و نقل تهران در آینده نزدیک افتتاح می شود

شهرک حمل و نقل تهران در آینده نزدیک افتتاح می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از افتتاح و بهره برداری شهرک حمل و نقل تهران در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، «حیدر نوروزی» روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از شهرک حمل و نقل و تقاطع غیر همسطح اختصاصی این شهرک، اظهار داشت: ساخت شهرک حمل‌ونقل در تهران فارغ از مزایای صنفی، منافع اجتماعی از جمله خروج کامیون‌ها از ترافیک شهری، حفاظت از محیط زیست و تأمین بهداشت روانی در شهر را به همراه دارد.
وی ادامه داد: این طرح متاسفانه تاکنون با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه بوده است که با تلاش بخش خصوصی و حمایت های دولت در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در مورد علت انتخاب این منطقه برای احداث شهرک حمل و نقل گفت: این منطقه از نظر نقاط دسترسی به همه مبادی ورودی و خروجی متصل و از ۲ طرف به کمربندی منتهی می‌شود که از طرفی به جاده ساوه و قم و از طرفی به جاده خاوران می‌رسد.
نوروزی اظهار داشت: دسترسی آسان به این شهرک از طریق بزرگراه‌ها و کمربندی‌های موجود در اطراف تهران، این امکان را به کامیون‌ها می دهد که از شمال، جنوب، شرق و غرب و در تمام ساعت های شبانه‌روز بدون ورود به محدوده شهر تهران وارد شهرک شده و کالای خود را تخلیه و بارگیری کنند.
وی افزود: شرکت شهرک حمل‌ و نقل تهران در سال ۱۳۷۰ به ثبت رسیده و در سال ۱۳۷۴ سند خورده است، این شهرک در جوار شهر جدید آفتاب در فضایی به وسعت ۳۰۰ هکتار در سه فاز طراحی شده است و در فاز نهایی، ۳۲۰ شرکت و موسسه حمل‌ و نقل فعال در شهر تهران در این شهرک مستقر خواهند شد.
اقتصام**۹۱۸۹** ۱۰۵۵

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۴.۸ درصدی تولید مسکن در کشور

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با بیان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.