صفحه اصلی / استان ها / زنجان / دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب‌ برای دوست و دشمن تبیین شود
دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب‌ برای دوست و دشمن تبیین شود

رئیس سازمان بسیج کارمندی کشور:

دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب‌ برای دوست و دشمن تبیین شود

رئیس سازمان بسیج کارمندی کشور گفت: امروز دیگر با مخاطرات نظامی مواجه نیستیم اما دشمنان همه تلاش خود را می‌کنند که هرگز دولت اسلامی شکل نگیرد.

‌سردار محمد امیرخانی

‌سردار محمد امیرخانی صبح امروز در حاشیه دیدار با کارمندان جمعیت هلال‌احمر استان زنجان به مناسبت هفته بسیج، در گفت‌وگو‌ با ایسنا، ‌اظهار کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم و ضرورت دارد که دستاوردهای چهل ساله انقلاب به صورت مفصل برای دوست و دشمن تبیین شود. این در حالی است که در هفته بسیج، یکی از وظایف بسیجیان این است که دستاوردهای مذکور را به زیبایی برای مردم بازگو کنند تا همگان بدانند که طی چهل سال گذشته، انقلاب اسلامی چه دستاوردهای عظیمی داشته است.

وی ادامه داد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، بزرگ‌ترین هدف انقلاب اسلامی که از بدو شکل‌گیری تا به امروز، برای رسیدن به آن هزینه‌های فراوان پرداخت کرده و صدها هزار شهید تقدیم کرده‌ایم، شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی در دنیا است. البته باز هم بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، شکل‌گیری چنین تمدنی مستلزم تشکیل جامعه اسلامی نمونه و الگو است.

امیرخانی با تاکید بر این‌که جامعه نمونه و الگو زمانی تشکیل می‌شود که به فضل الهی، دولت اسلامی مطلوب به معنای عام و حکومت اسلامی شکل بگیرد، افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، در این مرحله از انقلاب، در مرحله تشکیل دولت اسلامی قرار داریم و این در حالی است که بخش قابل توجهی از دولت اسلامی را نظام اداری تشکیل می‌دهد و نظام اداری بر پایه سه عنصر اداره تراز انقلاب اسلامی، مدیر تراز انقلاب اسلامی و کارمند تراز انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

این مسئول تصریح کرد: امروز جامعه اداری وظیفه دارند که با بهره‌گیری از تجربیات چهل ساله، خیرات و برکات خون مطهر شهدا و در سایه رهبری مقام معظم رهبری به تراز انقلاب اسلامی برسند. اولین ویژگی برای دستیابی به چنین ترازی، «ایثار و از خودگذشتگی» است که بسیجیان آن را در طول هشت سال دفاع‌مقدس، به زیبایی نشان دادند.

وی با بیان این‌که امروز هم دوران دفاع‌مقدس است، اما صحنه عوض شده است، افزود: امروز دیگر با مخاطرات نظامی مواجه نیستیم، اما در صحنه جنگ‌های فرهنگی و اقتصادی قرار داریم؛ در واقع امروز دشمنان با همه وجود تلاش می‌کنند که هرگز دولت اسلامی شکل نگیرد، اداره‌ای به تراز انقلاب اسلامی نرسد و فکر کارگزار نظام اسلامی از موضوعات اصلی انقلاب منحرف شود تا دیگر وقت نداشته باشد برای رسیدن به تراز انقلاب اسلامی سعی و تلاش بکند.

امیرخانی یادآور شد: در هفته بسیج باید بخش قابل توجهی از انرژی و توان خود را صرف یافتن راهکارهایی بکنیم که بسیجیان با بهره‌گیری از این فرهنگ مقدس و مکتب ناب، خود را در مسیر رشد و تعالی بیشتر قرار دهند تا در آینده‌ای نزدیک، همه به نقطه تراز انقلاب اسلامی ارتقا پیدا کنند و برای شکل‌گیری اداره تراز انقلاب اسلامی همت بگمارند.

رئیس سازمان بسیج کارمندی کشور تاکید کرد: امیدواریم که روزی ثمره خون مطهر شهدا و مجاهدت‌های همه دلسوزان انقلاب اسلامی این باشد که در سایه تشکیل دولت اسلامی، جامعه‌ای نمونه و الگو ساخته‌ایم و آن را به همه دنیا عرضه می‌کنیم تا مقدمه‌ای برای تحقق تمدن نوین اسلامی و شکل‌گیری حکومت جهانی اسلامی باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

عملکرد حوزه فرهنگ و هنر در پساکرونا نمایان خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فاطمه کرباسی شامگاه روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.