صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / دختران فوتبالیست ایران تاجیکستان را شکست دادند

مسابقات فوتبال بانوان آسیایی مرکزی_ کافا

دختران فوتبالیست ایران تاجیکستان را شکست دادند

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در ادامه رقابت‌های فوتبال بانوان آسیایی مرکزی تاجیکستان را شکست داد.

فوتبال بانوان

به گزارش کسب و کار نیوز،  تیم ملی فوتبال بانوان ایران در سومین دیدار خود از سری مسابقات فوتبال بانوان آسیای مرکزی موسوم به کافا امروز( پنج شنبه) برابر تاجیکستان به میدان رفت و با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید.

 با شروع این دیدار و در دقیقه ۲ بازی تاجیکستان موفق شد دروازه ایران را باز کند، امافاطمی قاسمی در دقیقه ۹ کار را به تساوی کشاند که این نتیجه تا پایان نیمه اول حفظ شد. ایران در نیمه دوم توانست جریان بازی را به دست بگیرد و در دقیقه ۵۳ سمانه چهکندی ایران را پیش انداخت. در ادامه تیم ایران موقعیت‌هایی را روی دروازه حرف ایجاد کرد که با بی دقتی بازیکنان تبدیل به گل نشد اما در دقیقه  ۷۰ بازی فاطمه قاسمی از روی نقطه پنالتی سومین گل ایران را به ثمر رساند.  حملات تیم ایران بر دروازه تاجیکستان ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۸۷ چهارمین گل برای ملی پوشان ایران به دست آمد.

 مریم نامی( دروازه‌بان) ، غزاله بنی طالبی،‌ فاطمه امینه برازجانی،‌ سارا ظهرابی نیا،  زهرا سبالی، سمانه چهکندی،  فاطمه امیری، بهناز طاهرخانی،‌ ملیکا متولی، فاطمه مخدومی و فاطمه قاسمی یازده بازیکن ایران  در این بازی بودند. 

ایران شنبه( ۱۰ آذر) در چهارمین دیدار خود به مصاف قرقیزستان می‌رود.

رقابت های فوتبال بانوان کافا آسیا زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مناطق مختلف مرکز، غرب، جنوب  و جنوب شرقی آسیا برگزار می‌شود. بر همین اساس در منطقه مرکزی آسیا تیم های افغانستان، ازبکستان، ایران، تاجیکستان و قرقیزستان از ۲ تا ۱۰ آذرماه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که میزبانی این دوره از مسابقات بر عهده تاجیکستان است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.