صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / اسپالتی: کیفیت لازم را نداشتیم
اسپالتی: کیفیت لازم را نداشتیم

اسپالتی: کیفیت لازم را نداشتیم

سرمربی اینتر بعد از شکست برابر تاتنهام اعتراف کرد که تیمش کیفیت لازم را نداشت و نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

لوچیانو اسپالتی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مدیاست، اینتر در دیدار حساس برابر تاتنهام در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل تن به شکست داد. اسپالتی از شکست تیمش در این دیدار ناراحت و عصبی است. سرمربی اینتر در نشست خبری بعد از بازی گفت: طبیعی است که از این شکست ناراحت و از عملکرد تیمم ناامید باشم. نتوانستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم. در حالی گل را دریافت کردیم که می توانستیم دروازه تاتنهام را باز کنیم.

او ادامه داد: باید برابر موسی سیسوکو بهتر دفاع می کردیم. تنها یک اشتباه انجام دادیم و همین کافی بود تا بازنده بازی شویم. تاتنهام از نظر بدنی تیم بسیار خوب و قوی است. برابر این  تیم باید با شجاعت بیشتری بازی می کردیم.

سرمربی اینتر در پایان سخنان خود گفت: اطمینان دارم که بارسلونا در دیدار پایانی خود برابر تاتنهام نهایت تلاش خود را برای کسب پیروزی به کار خواهد گرفت. فکر نمی‌کنم که ستاره های بارسلونا مثل پیکه و مسی این دیدار را آسان بگیرند. بارسلونا همواره برای پیروزی بازی می کند.

در این گروه بارسلونا با ۱۳ امتیاز صعود خود به عنوان تیم نخست به دور بعد را نهایی کرد. تاتنهام با ۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به اینتر در رده دوم جای دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.