صفحه اصلی / استان ها / همدان / “آیناز” را پیدا کنید

“آیناز” را پیدا کنید

رئیس پلیس آگاهی استان همدان پیدا شدن سرنخ و نشانه‌ای از آیناز را تکذیب کرد.

آیناز دختر گمشده همدانی

سرهنگ رضا زارعی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برخی از رسانه‌ها با انتشار خبری مبنی بر پیدا شدن سرنخی از آیناز موجب تشویش اذهان و ایجاد امید واهی در بین شهروندان شده‌اند.

وی این خبر را یک شایعه دانست و عنوان کرد: اگر سرنخ و نشانه‌ای از این دختربچه گمشده پیدا شود به صورت عام و فراگیر اعلام خواهیم کرد اما تا کنون به نتیجه‌ای نرسیدیم و تحقیقات و بررسی همچنان ادامه دارد.

زارعی از رسانه‌ها درخواست کرد، برای موضوعات مهمی چون گمشدن این دختر بچه نباید به شایعه متوسل شد چرا که دروغ و شایعه در این موضوعات نه تنها کمکی به یافتن او نمی‌کند بلکه فقط اذهان عمومی را تخریب می‌کند و ممکن است تبعات بدی را به دنبال داشته باشد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان در پایان بیان کرد: پلیس آگاهی تمام تلاش خود را همچنان ادامه می‌دهد و با انتشار هر گونه شایعه برخورد خواهد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، افزوده، تلاش پلیس آگاهی استان برای یافتن این دختر بچه ۷ ساله همدانی همچنان ادامه دارد و تا یافتن سرنخ و نشانه‌ای این تلاش بی‌وقفه متوقف نخواهد شد.

وی ادامه داد: در صورت یافتن سرنخی از آیناز تحقیقات و بررسی برای یافتن دختر مفقود شده دو چندان خواهد شد و امیدواریم بتوانیم این گمشده را به آغوش گرم خانواده‌ای که یک ماه چشم انتظارند، بازگردانیم.

زارعی بار دیگر از شهروندان درخواست یاری کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده این دختر بچه و یافتن سرنخ و نشانه‌ای از او و یا مشاهده موردی مشکوک به پلیس اطلاع داده و ما را در یافتن این گمشده یاری دهند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.