صفحه اصلی / استان ها / سمنان / حلقه ازدواجی که به حراج گذاشته شد
حلقه ازدواجی که به حراج گذاشته شد

گزارش ایسنا از گلریزان 14میلیاردی خیرین برای سرطانی‌ها در سمنان

حلقه ازدواجی که به حراج گذاشته شد

دومین نشست نیک اندیشان راه آسمان با حضور شماری از خیرین در مرکز پزشکی هسته‌ای سمنان که بیش از یک سال است با هدف ارائه خدمات رایگان به بیماران سرطانی در سمنان، راه اندازی شده، برگزار شد.

ازدواج

به گزارش کسب و کار نیوز در خصوص کمک های جمع آوری شده شب گذشته گفت: در این برنامه که با حضور خیرین و مهمان ویژه‌ای همچون خانم قدس، موسس مؤسسه خیریه محک و استاد فراهانی بازیگر تئاتر ایران برگزار شد بالغ بر یک میلیارد تومان کمک نقدی و زمینی به مساحت ۶۶۰ مترمربع به مرکز اهدا شد تا مجموع کمک های نقدی و غیرنقدی شب گذشته از مرز ۱۴ میلیارد ریال بگذرد.

وی با تقدیر از همراهی و مشارکت خیرین استان سمنان گقت: در حقیقت برنامه شب گذشته ما با هدف ارائه یک گزارش از اقدامات و خدمات یک سال گذشته و اعلام برنامه ها و استراتژی آینده مؤسسه برگزار شد.

مدیرعامل موسسه نیکوکاری راه آسمان سمنان در پاسخ به پرسشی در خصوص خدمات این مرکز از انجام ماهانه ۵۰۰ اسکن هسته‌ای رایگان برای بیماران سرطانی خبر داد و گفت: خدمات مرکز به بیماران سرطانی کاملا رایگان است ضمن اینکه خدمات به عموم نیز با تعرفه های دولتی و با پوشش بیمه‌ای ارائه می‌شود.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص ارائه خدمات به بیماران سرطانی غیربومی گفت: در یک سال اخیر مراجعه‌های زیادی از استان‌های همجوار داشتیم و خدمات به همه مراجعین ارائه شده است.

دکتر احمد همتی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده سمنان نیز در این آیین با تقدیر از خیرین استان گفت: مبنای احداث موسسه نیکوکاری راه آسمان از آغاز بر پایه‌ای علمی، معنوی و انسانی استوار بود و از این رو در این یک سال گام‌های بلندی برداشته است.

وی به عملکرد یک ساله این مرکز، اشاره و تصریح کرد: این مرکز علاوه بر خدمات درمانی به بیماران در زمینه های آموزش عمومی اقدامات بسیار مهم و شایسته نقدیری برداشته است.

همتی با بیان اینکه مؤسسه نیکوکاری راه آسمان و مرکز پزشکی هسته‌ای سمنان می‌تواند به عنوان یک الگوی موفق در سطح ملی و بین المللی مطرح شود افزود: چشم اندازها و برنامه های این مرکز حکایت از یک رویکرد کاملا علمی و کارشناسانه دارد.

وی، خواستار کمک و مشارکت بیشتر خیرین در این کار خیر شد و  خاطرنشان کرد: ما نیز در مجلس آمادگی داریم که پیگیر امور مربوط به این حوزه باشیم.

بهزاد فراهانی، رئیس انجمن بازیگران خانه تئاتر ایران در آیین جمع آوری کمک های خیرین به موسسه راه آسمان سمنان، اظهار کرد: مردم ایران مردمی بزرگ و خیر هستند که شایسته بیشترین خدمات و امکانات هستند. هنرمندان تئاتر برای ایفای بهتر نقش، پیوسته در آیینه نگاه می‌کنند لذا از خیرین نیز می خواهم که پیوسته خود را در آیینه بنگرند.

وی با بیان اینکه همواره کوشیده به قدر وسع با مراکز خیریه همراهی کند گفت: بی شک خداوند یاور کسانی است که مال خود را در این راه خیر مصرف می کنند.

فراهانی به برخی تجربه‌های شخصی خود اشاره کرد و با ادعان به اینکه کوشیدم فرزندانانم را شریف بار بیاورم گفت: این نگاه سبب شد که خداوند به من یاری کند که فرزندانی نیک و شریف تربیت کنم.

این پیشکسوت تئاتر و سینما با تمجید از مشارکت خیرین سمنانی در ساخت مرکز پزشکی هسته‌ای گفت: این که در این شرایط سخت اقتصادی و بازی پرنوسان دلار و ارز، مردمانی فارغ از سود و زیان، بخشی از سرمایه و دسترنج خود را صرف مبتلایان به سرطان می‌کنند جای خوشبختی و مباهات است.

فراهانی، وجود پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی مقابله با سرطان در سمنان را مایه مباهات دانست و افزود: با این خدماتی که به رایگان در این مرکز ارائه می‌شود دردمندان و مبتلایان به سرطان لااقل از بخشی از دغدغه هایشان کاسته می شود. بیمار سرطانی برای یافتن آن نیازمند هزینه‌ای میلیونی است و بیش از هر کس دیگری با رنج و اندوه بیماران آشنا است.

رئیس انجمن بازیگران خانه تئاتر ایران، خیریه ها را مکانی برای تمرین دموکراسی برشمرد و گفت: گذشته از این، خیریه‌ها محلی برای مهربانی و دیدن افرادی است که دست یاری به سوی هم نوعان خود دراز می کنند و از این رو باید این مراکز را حمایت کرد.

این هنرمند محبوب تئاتر ایران، هنر و خصوصا تئاتر و موسیقی را از معجزه هایی دانست که می توانند بر روان پریشان و جان خسته بیماران اثر مثبت بگذارند و گفت: جا دارد که این مراکز بیش از پیش از ظرفیت این هنرها بهره بگیرند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سپهبد قاسم سلیمانی

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.