صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / مورینیو: دخئا بهترین دروازه‌بان جهان است
مورینیو: دخئا بهترین دروازه‌بان جهان است

مورینیو: دخئا بهترین دروازه‌بان جهان است

سرمربی منچستریونایتد از پیروزی که تیمش برابر یانگ بویز به دست آورد خوشحال است و دخئا را بهترین دروازه‌بان جهان دانست.

ژوزه مورینیو

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از اسکای اسپورت، منچستریونایتد در دیدار برگشت برابر یانگ بویز توانست با یک گل به پیروزی برسد. منچستریونایتد با پیروزی که در این دیدار به دست آورد ۱۰ امتیازی شد و به همراه یوونتوس ۱۲ امتیازی به دور بعد راه پیدا کرد.

مورینیو در نشست خبری بعد از بازی گفت: رسیدن به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دستاورد خوبی برای ما به شمار می‌آید. نباید فراموش کرد که تیم‌های وجود دارند که امکانات بهتری از ما دارند. ما اصلا به دنبال این نیستیم که ۹۰ دقیقه اذیت شویم و در دقایق پایانی گل بزنیم  و  خوشحالی کنیم.

سرمربی شیاطین سرخ ادامه داد: از اینکه فرصت های زیادی را از دست می دادیم بسیار ناراحت و خشمگین شده بودم. البته باید به ستایش از داوید دخئا هم به خاطر مهارهای خوبی که داشت بپردازیم. او بهترین دروازه‌بان جهان است.

مورینیو در پایان، گفت: گروه ما گروه بسیار سختی بود. در بعضی از بازی ها خوب بودیم و در بعضی از بازی‌ها هم ناامید کننده ظاهر شدیم. در این دیدار هم در بعضی از دقایق خوب بودیم و در دقایقی هم ناامید کننده ظاهر شدیم. در چنین دیدارهای باید در همان دقایق نخست گلزنی کرد، در غیر این صورت به مشکل می‌خورید. با وجود این که در دقایق پایانی به گل رسیدیم و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم اما نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.