صفحه اصلی / استان ها / قم / روحیه بسیجی در عرصه اقتصادی مشکلات را رفع می‌کند
روحیه بسیجی در عرصه اقتصادی مشکلات را رفع می‌کند

آیت الله اعرافی:

روحیه بسیجی در عرصه اقتصادی مشکلات را رفع می‌کند

‌مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: داشتن روحیه بسیجی در عرصه اقتصادی مشکلات کشور را رفع می‌کند.

اعرافی

‌به گزارش کسب و کار نیوز‌، آیت الله علی رضا اعرافی در دیدار با سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فرهنگ بسیجی یک فرهنگ غنی و ارزشمند است و باید در کشور روحیه بسیجی و این فرهنگ ارزشمند و غنی را تقویت کرد.

آیت‌الله اعرافی افزود: بسیج یک مکتب است و جایگاه بسیار مهمی در عرصه‌های مختلف دارد به ویژه داشتن روحیه بسیجی در عرصه اقتصادی مشکلات کشور را رفع می کند.

وی تصریح کرد: باید روحیه بسیجی در مسئولین کشور تقویت شود، کشورمان ۴۰ سال است که در زمینه‌های مختلف در تحریم قرار دارد اما روحیه بسیجی در برخی از شرایط کشور را به پیشرفت و توسعه رساند.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه فرهنگ بسیجی در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی اهمیت زیادی دارد، ا‌مروزه بسیج از مرزهای کشور بیرون رفته است و در همه جای دنیا در حال گسترش است.

آیت الله اعرافی گفت: بسیج با رهنمودهای رهبر انقلاب برای همیشه همان شجره طیبه خواهد ماند و بارورتر نیز خواهد شد و بی شک پیروزی‌های مداوم در جبهه مقاومت با روحیه بسیجی به وجود آمده است.

وی افزود: بسیج نباید تنها در یک قالب تجلی کند بلکه در عرصه های مختلف قابل تجلی و گسترش است تا بتوان به پیشرفت و توسعه رسید. ‌امید است بتوان از روحیه بسیجی در بخش‌های مختلف حوزه استفاده کنیم.

وی در مورد جایگاه قم بیان کرد: شهر قم یک شهر بین المللی و اثرگذار در شهرها و کشورهای مختلف است و می‌تواند الگوی با ارزشی در ابعاد مختلف تلقی شود.

آیت‌الله اعرافی افزود: انقلاب اسلامی یک کار نوینی بود که در بسیاری از ارکان رشد و شکوفایی داشت؛ در این انقلاب‌، بسیج منظومه درخشانی است که باید به خوبی شناخته شود.

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.