صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / ترکاشوند: ورامین هم مانند سایر تیم‌ها نقطه ضعف دارد

ترکاشوند: ورامین هم مانند سایر تیم‌ها نقطه ضعف دارد

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: توانستیم با سرویس‌های هدفدار قدرت حمله ورامین را کم کنیم.

محمد ترکاشوند

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد ترکاشوند سرمربی تیم والیبال پیکان تهران پس از پیروزی ارزشمند سه بر یک برابر شهرداری ورامین، صدرنشین فعلی لیگ برتر درباره این دیدار اظهار کرد: در ست نخست تمرکز لازم را با توجه به حضور تماشاگران ورامینی در پشت سر مان نداشتیم و باید بگویم با تعداد کم شان تشویق جانانه‌ای را هم انجام دادند. با توجه به این شرایط و جوانی بازیکنانم نتوانستیم در ست نخست در شرایط ایده آل باشیم. خوشبختانه در ست‌های دوم و در حالی که با اختلاف ۱۱ امتیاز بازنده ست اول شده بودیم موفق شدیم از لحاظ روانی تیم را جمع کنیم و به بازی برگشتیم.

او تصریح کرد: شهرداری ورامین هم مانند سایر تیم ها نقطه ضعف هایی دارد و توانستیم در جریان بازی با استفاده از این نقطه ضعف ها کار را برایشان سخت کنیم. ورامینی ها اولین تیمی بودند که برای لیگ امسال تمرینات شان را آغاز کرده بودند اما توانستیم با سرویس‌های هدفدار قدرت حمله ورامین را کم کنیم.

ترکاشوند در پایان در خصوص استفاده از پشت خط زن سوم و ۱۸ ساله‌اش، علیرضا شاهعلی از ست دوم به بعد آن هم در این بازی حساس، گفت: شاهعلی جزو بازیکنانی است که از آکادمی پیکان و پس از گذراندن رده‌های سنی وارد تیم بزرگسالان شده است. با توجه به اینکه آرمین رنجبر مصدوم است و هنوز نمی توانیم از او استفاده کنیم. شاهعلی را در لیست تیم قرار دادیم. خوشبختانه حریف نیز شناختی از این بازیکن نداشت و این بازیکن جوان و آینده دار موفق شد از پاس های کمی که برایش ارسال می شد بیشترین امتیازات را بگیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.