صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / بازار همچنان منتظر توزیع گوشی های توقیفی
بازار همچنان منتظر توزیع گوشی های توقیفی

بازار همچنان منتظر توزیع گوشی های توقیفی

«گوشی های توقیفی هفته آینده توزیع می شوند» خبری بود که سی آبانماه از سوی رئیس اتحادیه صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران اعلام شد اما با نزدیک شدن به روز های پایانی این هفته هنوز خبری از توزیع این گوشی ها نیست.

به گزارش کسب و کار نیوز، دوم آبان ماه امسال اعلام شد بیش از ۱۲۰ هزار گوشی تلفن همراه که واردکنندگان با وجود دریافت ارز دولتی آن را با نرخ آزاد عرضه کرده بودند از سوی مقام های قضایی توقیف شده است تا به پرونده متخلفان رسیدگی شود.
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز همان روز اعلام کرد: برای رفع کمبود گوشی تلفن همراه در کشور قرار بود گوشی های توقیفی رفع مشکل و به بازار عرضه شوند که تاکنون این کار عملیاتی نشده است.
«ابراهیم درستی» رئیس اتحادیه صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران ۳۰ آبان امسال در گفت و گو با ایرنا گفت: رایزنی های انجام شده با مقام های قضایی سبب شد آنها در این زمینه تصمیم های جدیدی اتخاذ کنند و بر همین اساس از این هفته اقدام های لازم برای آزادسازی گوشی های تلفن همراه را انجام داده اند.
به گفته وی، قرار بود از ابتدای ین هفته، گوشی ها وارد بازار شوند اما اکنون و در آخرین روز هفته هنوز خبری از توزیع گوشی های توقیفی نیست.
پیگیری های خبرنگار ایرنا از «مهدی محبی» رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران به این پاسخ رسید که «درباره توزیع گوشی های تلفن همراه توقیف شده توسط مقام قضایی اطلاعی ندارم.»
وی افزود: در این زمینه چیزی اعلام نشده است زیرا اگر قرار به توزیع باشد ما نیز در جریان قرار خواهیم گرفت.
یک منبع مطلع در اتحادیه صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران نیز به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: هنوز خبری در زمینه توزیع گوشی ها نیست و احتمال دارد امروز(چهارشنبه) اطلاع رسانی انجام شود.
اقتصام*۲۰۷۸** ۲۰۲۳

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه و بارگیری ۱۵۸ میلیون تن کالا در بنادر کشور

به گزارش کسب و کار نیوز ، مطابق آمار رسمی سازمان بنادر و دریانوردی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.