صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / ارتباط با مشتریان اینترنت پرسرعت برخی مناطق جمعه مختل می شود
ارتباط با مشتریان اینترنت پرسرعت برخی مناطق جمعه مختل می شود

ارتباط با مشتریان اینترنت پرسرعت برخی مناطق جمعه مختل می شود

شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: جمعه (نهم آذرماه) در سامانه نرم‌افزاری ارتباط با مشتریان اینترنت پرسرعت 25 منطقه مخابراتی کشور به طور موقت اختلال ایجاد می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، امروز (چهارشنبه) شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: با توجه به لزوم انتقال سامانه نرم‌افزاری ارتباط با مشتریان اینترنت پرسرعت متمرکز شرکت مخابرات ایران از سرورهای موجود به سرورهایی با معماری و زیرساخت جدید، از ساعت ۲ تا ۸ صبح جمعه سامانه ارتباط با مشتریان متمرکز، قطع و از دسترس خارج می شود.
بر اساس این گزارش، عملیات «داون تایم» برای ارتقای این سامانه در ۲۵ استان شامل استان‌های خراسان شمالی، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، زنجان، همدان، ایلام، مازندران، کردستان، کرمانشاه، مرکزی، گلستان، هرمزگان، اردبیل، کرمان، گیلان، یزد، خوزستان، البرز، قم، قزوین، سمنان، خراسان جنوبی و آذربایجان غربی اجرا می شود.
به گزارش کسب و کار نیوز، منظور از داون تایم خراب شدن و دسترسی نداشتن به سرویس است که دلایلی مانند تعمیر و نگهداری، وجود نقص در سیستم و غیره دارد.
مدیریت ارتباط با مشتری (Customer relationship managment) به روش ها و راهبردهایی گفته می شود که شرکت ها برای مدیریت و تحلیل رفتار بین خود و مشتریان با هدف بهبود این ارتباط استفاده می کنند.
نرم افزارهای مرتبط نیز کمک می کند مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری در کسب و کارها قابل پیاده سازی و خودکارسازی شود.
شرکت مخابرات ایران در آخرین تغییرات و بر اساس برنامه رهنگاشت پنج ساله، ۳۰ منطقه مخابراتی در کشور تعریف کرده است.

اقتصام*۲۰۷۸*۱۹۶۱*

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۴.۸ درصدی تولید مسکن در کشور

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با بیان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.