صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / یاران عبادی پور و انگاپت از صعود به نیمه نهایی بازماندند/ شکست اسکرا در شب درخشش عبادی پور

/والیبال جام باشگاه‌های جهان - لهستان/

یاران عبادی پور و انگاپت از صعود به نیمه نهایی بازماندند/ شکست اسکرا در شب درخشش عبادی پور

در پایان روز دوم از دور گروهی رقابت‌های  والیبال جام باشگاه‌های جهان تیم های اسکرا بلهاتوف لهستان و زنیت کازان روسیه با قبول دومین باختشان از صعود به مرحله نیمه‌ نهایی بازماندند.

به گزارش کسب و کار نیوز، روز دوم از مرحله گروهی رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های جهان ۲۰۱۸ در لهستان شب گذشته دو دیدار از گروه A برگزار شد که در پایان تیم زنیت کازان با تمام ستاره‌هایش به همراه یاران عبادی پور در تیم اسکرا با قبول دومین شکستشان از صعود به مرحله نیمه‌نهایی باز ماندند.

در نخستین دیدار گروه A که از ساعت ۲۰ برگزار شد تیم زنیت کازان روسیه که ستاره‌های نام آشنای والیبال جهان از جمله اروین انگاپت، مت اندرسون و میخایولف را در اختیار دارد در حالی به مصاف لوبه ایتالیا رفت که زنیتی‌ها با توجه به شکست در دیدار روز گذشته برای زنده نگه داشتن امیدهایشان برای صعود محکوم به برد بودند اما در پایان یک‌ ماراتن دیدنی با نتیجه سه بر دو مغلوب یاران برونو رزنده شدند تا شاگردان آلگنو با قبول دومین باختشان ناکام بزرگ جام باشگاه‌های جهان لقب بگیرند.

در مقابل، قرمز پوشان لوبه موفق شدند ست‌های بازی را با امتیازهای ۲۰-۲۵، ۲۵-۲۲، ۲۴-۲۶، ۲۵-۲۳ و ۱۹-۱۷ به سود خود تمام کنند تا با دو برد و پنج‌ امتیاز صعودشان به مرحله نیمه نهایی را قطعی کنند و در آخرین دیدارشان در دور گروهی، در یک بازی تشریفاتی به مصاف کافل روسیه بروند.

هم چنین از ساعت ۲۳ و از همین‌گروه تیم اسکرا بلهاتوف لهستان که میلاد عبادی پور را از ابتدا در اختیار داشت در حالی رو در روی تیم شگفتی ساز کافل روسیه قرار گرفت که برای صعود به نیمه نهایی نیاز مبرم به این برد داشت اما در پایان روس‌های جنگنجو در حالی که دو بر صفر از زردپوشان لهستانی عقب بودند در ماراتنی جذاب و دیدنی که پنج ست به طول انجامید توانستند با نتیجه سه بر دو از سد یاران عبادی پور بگذرند تا کافل هم با کسب دومین بردش چهار امتیازی شود و به همراه لوبه صعودش به دور نیمه نهایی را قطعی کند.

ست‌های این دیدار با امتیازهای ۲۳-۲۵، ۲۷-۲۹، ۳۰-۲۸، ۲۵-۲۱ و ۲۱-۱۹ به سود کافل پایان یافت تا با وجود درخشش عبادی پور که توانست ۲۲ امتیاز کسب کند، اسکرا با دو باخت متوالی از صعود به جمع چهار تیم‌پایانی باز بماند.

رقابت‌های دور گروهی فردا پی‌گیری می‌شود که در یکی از مهترین بازی‌ها از ساعت ۲۰ خاتم اردکان مهمان آسکو رسوویا است و از ساعت ۲۳.۱۵ ساداکروزیرو برزیل به مصاف ترنتینو ایتالیا می‌رود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.