صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / پیکان نوار پیروزی‌های ورامین را در والیبال قطع کرد/شهرداری ارومیه بالاخره برد
پیکان نوار پیروزی‌های ورامین را در والیبال قطع کرد/شهرداری ارومیه بالاخره برد

پیکان نوار پیروزی‌های ورامین را در والیبال قطع کرد/شهرداری ارومیه بالاخره برد

در هفته دهم لیگ برتر والیبال تیم صدرنشین شهرداری ورامین برابر میزبانش پیکان شکست خورد و شهرداری ارومیه توانست نخستین بردش در لیگ را برابر عقاب کسب کند.

دیدار تیم‌های والیبال دورنای ارومیه و پیام مشهد

به گزارش کسب و کار نیوز، هفته دهم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ امروز(چهارشنبه) با انجام پنج دیدار در شهرهای تهران، ارومیه، مشهد، تبریز و سیرجان برگزار شد که در پایان پیکان با شکست شهرداری ورامین به صدر جدول نزدیک‌تر شد و شهرداری ارومیه پس از ده هفته توانست طعم پیروزی را بچشد.

در مهمترین دیدار هفته دهم که از ساعت ۱۶ در خانه والیبال برگزار شد تیم رده سومی پیکان تهران در حالی میزبان شهرداری ورامین، صدرنشین لیگ‌ بود که در پایان این دیدار جذاب و دیدنی که بیشتر تماشاگرانش هواداران ورامینی بودند توانست با نتیجه سه بر یک از سد شهرداری ورامین صدرنشین بگذرند تا با هفت برد و ۲۲ امتیاز به صدر جدول نزدیک‌تر شدند.
در سوی مقابل ورامینی‌ها که پس از هفت هفته طعم‌شکست را برابر سفید پوشان پیکان چشیدند همچنان با هشت پیروزی و ۲۵ امتیاز از جایگاهشان در صدر تکان نخوردند.

در ست نخست این بازی شاگردان رحمان محمدی توانستند با حمایت هواداران پرشورشان امان پیکان را ببرند و با اختلاف ۱۱ امتیازی برنده ست شوند اما در سه ست بعدی بازی بسیار نزدیک دنبال شد و این شاگردان‌محمد ترکاشوند بودند که موفق شدند با استفاده بهتر از توپ‌های برگشتی و زدن سرویس‌های هدفدار کار را برای تیم یکدست شهرداری ورامین سخت کنند و برنده بازی شوند.

ست‌های این بازی با امتیاز‌های ۱۴-۲۵، ۲۵-۲۳، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۱۹ به سود خودروسازان پایان یافت تا پیکان در صورت شکست پیام‌ در برابر سایپا بتواند به رده دوم برسد.

در دیگر به پایان رسیده هفته دهم تیم بدون برد شهرداری ارومیه در حالی که در سالن آهندوست میزبان عقاب نهاجا بود توانست با هدایت ناصر شعنازی بالاخره طعم برد را بچشند تا با کسب نخستین بردشان ۶ امتیازی شوند.
در سوی مقابل عقاب با قبول هفتمین باختش بیشتر به قعر جدول نزدیک‌تر شد.

در سایر بازی‌ها در سالن‌مهران تیم پیام مشهد رده دومی میزبان سایپا تهران بحران زده است که این بازی با تساوی یک بر یک دو تیم در ست سوم جریان دارد. همچنین دیدار شهرداری تبریز و خاتم اردکان نیز با همین نتیجه در ست سوم در جریان است و فولاد سیرجان با حساب دو بر یک از شهروند اراک پیش است.

همچنین دیدار تیم‌های شهرداری گنبد و کاله مازندران بد اوجه به درخواست گنبدی‌ها و توافق حریف، ساعت ۱۶ روز جمعه برگزار خواهد شد.

*نتایج کامل هفته دهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

پیکان تهران ۳ – شهرداری ورامین ۱(۱۴-۲۵، ۲۵-۲۳، ۲۵-۲۱، ۲۵-۱۹)

پیام مشهد ۱ – سایپا تهران ۱(۲۵-۲۱، ۲۰-۲۵، در ست سوم جریان دارد)

شهرداری ارومیه ۳ – عقاب نهاجا ۱(۲۵-۱۹، ۱۵-۲۵، ۲۷-۲۵ و ۲۸-۲۶)

فولاد سیرجان ۲ – شهروند اراک ۱(۳۳-۳۱، ۲۰-۲۵، ۲۵-۱۸، در ست چهارم جریان دارد)

شهرداری تبریز – درنا ارومیه(۲۶-۲۴، ۲۴-۲۶، در ست سوم جریان دارد)

شهرداری گنبد – کاله مازندران(جمعه برگزار می‌شود)

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.