صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / محمدی‌راد: مسئولیت شکست برابر پیکان را می‌پذیرم
محمدی‌راد: مسئولیت شکست برابر پیکان را می‌پذیرم

محمدی‌راد: مسئولیت شکست برابر پیکان را می‌پذیرم

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: به بازیکنانم پس از پایان ست نخست توضیح دادم که قدرت واقعی پیکان این نیست.

رحمان محمدی راد - هاوش گنبد

به گزارش کسب و کار نیوز، رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین پس از قبول شکست سه بر یک برابر پیکان تهران در هفته دهم لیگ برتر والیبال درباره این بازی اظهار کرد: از پیش می‌دانستیم که مهمترین بازی نیم‌فصل ما برابر پیکان است و به خوبی آماده این بازی شده بودیم. به نظرم نتیجه ست نخست و آن اختلاف بیشتر از بحث فنی، احساسی بود و به بازیکنانم پس از پایان ست نخست توضیح دادم که قدرت واقعی پیکان این نیست. بازیکنانم به جای اینکه بیشتر با تمرکز بازی کنند با قدرتشان بازی کردند.

او افزود: در شروع بازی توانستیم به خوبی حملات پیکان را مهار کنیم و دفاع روی تورمان نیز بسیار عالی شکل می‌گرفت اما در ست های بعدی تغییرات پیکان کمی ما را دچار سردرگمی کرد. باید اذعان کنم سرویس‌های هدفدار پیکان نیز مزید بر علت شد تا ما نتوانیم در حمله شرایط خوبی داشته باشیم به نظرم بعد از ست نخست شرایط کاملا برعکس شد.
 
سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین خاطرنشان کرد: نمایشی که از بازیکنانم در بازی‌های قبلی دیده بودم را در این بازی ندیدم و تیم ما به صورت تیمی خوب بازی نکرد. من مسئولیت این شکست را قبول می کنم چرا که در لحظاتی از بازی تاکتیک های مناسب را در زمان چرخش اتخاذ نکردم.

محمدی راد در پایان در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری ورامین را شانس اول قهرمانی می‌داند، گفت: تازه ۱۰ هفته از لیگ گذشته است و زمان زیادی تا پایان رقابت ها باقی است. ما شانس داریم تا در بین چهار تیم مدعی قهرمانی باشیم. در حال حاضر شرایط تیم ها به گونه ای است که هر تیمی توان بردن حریفش را دارد و پیش بینی قهرمان سخت است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.