صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / “شاهزاده علی” مورد تمجید رسانه‌های بلژیک
“شاهزاده علی” مورد تمجید رسانه‌های بلژیک

“شاهزاده علی” مورد تمجید رسانه‌های بلژیک

سایت های بلژیکی به تمجید عملکرد خوب قلی‌زاده در بازی‌های اخیر پرداختند.

علی قلی زاده

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اسپورت بلژیک، علی قلی‌زاده در این فصل عملکرد خوبی در تیم شارلوا داشته است. این عملکرد خوب و درخشش او در بازی‌های اخیر و باشگاهی و ملی مورد توجه رسانه اسپورت بلژیک قرار گرفته است که متن آن را در ادامه می‌خوانیم:

چند بار لمس توپ و حرکات تکنیکی در ابتدای فصل نگاه‌ها را به یک بازیکن جذب کرد. علی قلی‌زاده می‌خواست به ریتم فوتبال بلژیک آشنا شود. این بازیکن ایرانی حالا توانسته است درخشش خودش را در شارلوا و فوتبال بلژیک شروع کند.

علی قلی‌زاده یک پدیده است. شاید بتوان او را پدیده  آینده فوتبال ایران دانست که در ایران فوتبالش را آغاز کرده است. بعد از حضور در لیگ بلژیک او ابتدا دقایق کمی برای تیمش به میدان می‌رفت ولی در ادامه‌ زمان بیش‌تری برای بازی به او رسید.

قلی‌زاده یک استعداد ناب فوتبالی محسوب می‌شود. بازیکنی با حرکاتی سریع و فانتزی که بازی کردن مقابل او را دشوار می‌کند؛ وقتی روز، روز او باشد توقف “شاهزاده علی” خیلی دشوار می‌شود.

او در بازی‌های اخیر عملکردی را نشان داده است که مورد تمجید همه قرار گرفته است. گایتان هرندریکس، هم تیمی قل‌ زاده، درباره این بازیکن، گفت‌: او بازی خیلی خوبی را انجام داد و توانست یک گل و یک پاس گل ثبت کند. حالا ما بازیکنی را در اختیار داریم که می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند. در حال‌ حاضر در شرایط خوبی قرار دارد. نباید این را فراموش کرد که او از جای دوری به این جا آمده است. قلی‌زاده هم مانند کاوه رضایی خجالت می‌کشد انگلیسی صحبت کند. او هنوز در ابتدای راه است و خیلی جا برای پیشرفت دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.