صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / دلیل نیمکت نشینی ایسکو از زبان سولاری
دلیل نیمکت نشینی ایسکو از زبان سولاری

دلیل نیمکت نشینی ایسکو از زبان سولاری

سرمربی رئال مادرید در مورد نیمکت نشینی هافبک اسپانیایی صحبت کرد.

سانتیاگو سولاری

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، رئال مادرید سه‌شنبه شب در هفته‌ پنجم لیگ قهرمانان اروپا، توانست رم را شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند. سانتیاگو سولاری پس از بازی گفت‌: زمانی که گرت بیل گل نخست را به ثمر رساند، جدی‌تر بازی را دنبال کردیم. تلاش زیادی در این بازی کردیم. گاهی اوقات باید این‌چنین پیروز شد. بازی‌ها ۹۰ دقیقه هستند و برخی اوقات باید صبور بود. مسئولیت پذیری بازیکنانم بیش از همه برایم مهم بود.

سرمربی رئال مادرید در ادامه‌ اظهار کرد: این پیروزی اهمیت زیادی داشت چون خیلی زود توانستیم از شکست مقابل ایبار عبور کنیم و از این اتفاق خوشحالیم.

سرمربی آرژانتینی درباره وضعیت چمن ورزشگاه اظهار کرد: چمن در شرایط بدی قرار داشت. پیش از این دیدار یک مسابقه راگبی در این زمین برگزار شده بود و همچنین لاتزیو به میدان رفته بود. این اتفاق زشتی است.

سولاری درباره نیمکت نشینی برخی از بازیکنان از جمله ایسکو گفت‌: نیمکت نشینی بازیکنان به تصمیمات بستگی دارد. گاهی اوقات بستگی به شرایط بازی و تیم حریف، یک بازیکن نیمکت نشین می‌شود یا فرصت بازی پیدا می‌کند. این تصمیمات همیشه ورزشی هستند و ربطی به مسائل انضباطی ندارد. سعی می‌کنیم بازیکنانی را انتخاب کنیم که بتوانند بهترین نمایش خود را ارائه دهند.

لوکاس واسکس گل دوم رئال مادرید را به ثمر رساند. سرمربی آرژانتینی در مورد بازیکن اسپانیایی گفت‌: عملکرد این بازیکن ما را شگفت زده نکرد. او در کناره‌های زمین خیلی خوب کار می‌کند و این قضیه در ۹۰ دقیقه دیده شد. برابر رم توانست گلزنی کند و از این قضیه خوشحالیم.

ایسکو بازی دیشب را از سکوها تماشا کرد. ممکن است، سرمربی رئال مادرید از برخی از رفتارهای هافبک اسپانیایی دلخور شده باشد. به عنوان مثال او در هالووین عکسی را منتشر کرد که سولاری نخستین تجربه مربیگری‌اش را مقابل ملیا داشت. سرمربی آرژانتینی اظهار کرد: من نه اینستاگرام دارم و نه توییتر و فیس‌بوک. از این شبکه‌های اجتماعی استفاده نمی‌کنم. نیمکت نشینی ایسکو تنها به خاطر تصمیمات تاکتیکی است.

سولاری در مورد شانس قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا گفت‌: ما همیشه این شانس را داریم چون تاریخ مادرید این موضوع را نشان می‌دهد. باشگاه اسپانیایی تنها به یک بازیکن وابسته نیست به تاریخ ۱۱۵ ساله‌اش وابسته است. رئال مادرید همیشه شانس قهرمانی در این رقابت‌ها را دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.