چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / کرمان / تشکیل موسسه پیشگیری در حوزه مسائل توانبخشی
تشکیل موسسه پیشگیری در حوزه مسائل توانبخشی

با پیشنهاد دکتر پورابراهیمی انجام می‌شود؛

تشکیل موسسه پیشگیری در حوزه مسائل توانبخشی

رئیس کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به زودی موسسه پیشگیری در حوزه مسائل توانبخشی با متولی‌گری سازمان بهزیستی به صورت پایلوت در استان کرمان تشکیل خواهد شد.

حرکات اصلاحی و توانبخشی

به گزارش کسب و کار نیوز، عنوان کرد: با همراهی سازمان مالیاتی و اداره کل تامین اجتماعی، حمایت‌های لازم با موسسات خیریه مرتبط با بهزیستی انجام خواهد شد.

وی افزود: یکی از مصوبات و توافق‌های صورت گرفت در این نشست پیگیری تشکیل موسسه پیشگیری در حوزه مسائل توانبخشی بود که مقرر شد تا طرح جامع آن با حضور سازمان های مردم نهاد و همیاری سازمان های دولتی در کرمان به صورت پایلوت تدوین شود.

پورابراهیمی ادامه داد: طی چند روز آینده و پس از ارائه طرح از سوی اداره کل بهزیستی استان کرمان، در نشست مشترکی با حضور وزیر کار و با متولی سازمان بهزیستی، مدیران ارشد استان و سازمان های مردم نهاد فعال در عرصه توانبخشی، موضوع تشکیل این موسسه پیشگیری بررسی و فعالیت خود را آغاز کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امیدواریم تشکیل موسسه پیشگیری در حوزه مسائل توانبخشی به عنوان طرح پایلوت کشوری مورد اهمیت باشد.

پورابراهیمی بیان کرد: سالانه میلیاردها تومان صرف هزینه نگهداری و درمان کودکان با معلولیت های ذهنی، حرکتی و … می شود که می توان با تشکیل موسسه پیشگیری و صرف هزینه کمتر، از پرداخت هزینه های گزاف در آینده جلوگیری کرد.
 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کلزا

پیش‌بینی برداشت ۵۰۰۰ تن دانه‌های روغنی از مزارع استان کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “عباس سعیدی” در جریان برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.