صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / باید در امیدآفرینی و تقویت هویت ملی کوشا باشیم
باید در امیدآفرینی و تقویت هویت ملی کوشا باشیم

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد:

باید در امیدآفرینی و تقویت هویت ملی کوشا باشیم

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پاسداری از هویت ملی و اجتماعی کشور وظیفه همگانی است و باید در امیدآفرینی و تقویت هویت ملی کوشا باشیم.

دکتر محمد قربانی مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر محمد قربانی مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با تأکید بر فعالیت بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ اندیشکده در جهان، گفت: اندیشکده‌ها، سناریو و کارکردهای متفاوتی نسبت به دانشگاه دارند و بیشترین اندیشکده‌ها در غرب و آمریکا تشکیل شده‌اند و در ایران هم حدود ۷۰ اندیشکده فعال وجود دارد که در حوزه‌های مختلفی چون سیاسی، اقتصادی و … فعال هستند.

وی اظهار کرد: این اندیشکده‌ها سناریوهای گسترده‌ای را دنبال می‌کنند که مهمترین آن، تغییر هویت فردی، جمعی، فرهنگی و اجتماعی ایران است.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه دشمنان ایران اسلامی با سرمایه‌گذاری‌های بسیاری از طریق شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های ارتباط جمعی، فضای مجازی به‌دنبال دستیابی به اهداف خود هستند، تصریح کرد: آنها به دنبال تضعیف هویت ملی ایران و اثبات ادعای پوچ ناکارآمدی و عقب ماندگی صنعتی و علمی ایران و ایجاد یاس و ناامیدی است.

وی تأکید کرد: پاسداری از هویت ملی و اجتماعی کشور وظیفه همگانی است و باید در امیدآفرینی و تقویت هویت ملی کوشا باشیم.

دکتر قربانی از پیشرو بودن ایران در زمینه رشد تولیدات علمی متکی بر آمارها خبر داد و افزود: سال ۵۷ در ایران حدود ۱۵۷ هزار دانشجو و قریب به ۲ هزار هیأت علمی مشغول به فعالیت بودند، در حالی که امروزه بیش از ۴ میلیون دانشجو و ۱۰۰ هزار استاد در دانشگاه‌ها مشغول به تحصیل و تدریس هستند.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه دو درصد تولید علم دنیا به ایران اختصاص دارد، گفت: به لحاظ تولید علم، پانزدهمین کشور علمی جهان هستیم که نشان دهنده رشد چند برابری طی سال های اخیر است و این در حالی است که این عدد در زمان طاغوت این عدد یک هزارم بوده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.