صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / آلگری: والنسیا شبیه اتلتیکو مادرید است
آلگری: والنسیا شبیه اتلتیکو مادرید است

آلگری: والنسیا شبیه اتلتیکو مادرید است

سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی برابر والنسیا به ستایش از بازی دفاعی والنسیا پرداخت و آنها را شبیه به اتلتیکو مادرید دانست.

ماسیمیلیانو آلگری

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از اسکای اسپورت، یوونتوس در هفته دوم دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از والنسیا پذیرایی کرد و توانست با یک گل به پیروزی برسد تا با ۱۲ امتیاز به عنوان صدرنشین به دور بعد راه پیدا کند.

آلگری، سرمربی یوونتوس در نشست خبری بعد از بازی، گفت: والنسیا نشان داد که چرا بهترین خط دفاعی لالیگا را دارد. گل زدن به این تیم اصلا آسان نیست. والنسیا با چهار بازیکن حمله می‌کند و شش بازیکن در خط میانی داشت. برای پیدا کردن فضا برابر این تیم حسابی اذیت شدیم و به دردسر افتادیم.

سرمربی یووه در ادامه‌ به عملکرد بازیکنانش اشاره کرد و گفت‌: بسیار منظم و با برنامه بازی کردیم و بازیکنان برای پیروز شدن در این دیدار جنگندگی و تلاش زیادی از خود نشان دادند. ساندرو احساس درد داشت و تعویض او بهتر بود. در مقایسه با دیگر تیم‌های اسپانیایی باید این را بگویم که والنسیا تاکتیکی تر بازی می‌کند. آنها به ندرت به ما فرصت دادند و این تیم شبیه به اتلتیکو مادرید بازی می‌کند.

آلگری در پایان اضافه کرد: ضد حمله زدن به والنسیا با این سبک بازی بسیار سخت است. بازی امشب ما بسیار متفاوت با دیدار برابر منچستریونایتد بود. در آن دیدار ما احساس راحتی داشتیم و کلا کنترل توپ و میدان در اختیار ما بود. بهره‌برداری مهم کسب سه امتیاز بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.