صفحه اصلی / استان ها / مرکزی / یک محصول هپکو هم روی دستش نخواهد ماند
یک محصول هپکو هم روی دستش نخواهد ماند

استاندار مرکزی:

یک محصول هپکو هم روی دستش نخواهد ماند

استاندار مرکزی گفت: براساس قول وزیر صنعت حتی یک محصول تولیدی در هپکو هم روی دستش نخواهد ماند.

استاندار مرکزی

به گزارش کسب و کار نیوز، سید علی آقازاده در بازدید از شرکت هپکو و به فعالیت نشستن این صنعت بزرک استان مرکزی با اشاره به اینکه به تولید نشستن هپکو حاصل صبر، حوصله و خویشتن داری کارگران و تدبیر و تفکر است، بیان کرد: این تلاش مرهون تلاش های یک نفر نیست بلکه حاصل کار جمعی و جهادی است و امروز در این مقطع و برهه اقتصادی و سیاسی در ایران، کار بزرگی به انجام رسیده است.

وی با بیان اینکه هپکو همچون یک فرد تصادفی بود که امروز از کما بیرون آمده و به فعالیت مشغول شده است، گفت: این بازگشت و احیای مجدد هپکو پیام معناداری برای ایران و جهان به همراه دارد.

آقازاده تصریح کرد: استان مرکزی استانی صنعتی است که یکی از برندهای این استان صنعتی شرکت هپکو است. رکود شایسته این برند استان مرکزی و کشور نبود، بر همین اساس برای راه اندازی دوباره آن تلاش شد و امروز شاهد راه اندازی باقدرت این شرکت هستیم.

وی با تاکید بر اینکه به تولید نشستن هپکو خبر خوبی برای مقام معظم رهبری، دولت تدبیر و امید و مردم است، افزود: اتخاذ بهترین تصمیم در بدترین شرایط، امری راهگشا و رفع کننده مشکلات است، برای تفکر سازنده همیشه فرصت در اختیار نیست. کارکنان هپکو دست در دست مسئولان صبوری کردند و مشکلات با سرپنجه تدبیر حل شد.

استاندار مرکزی نکته مهم این اتفاق مهم را همدلی و انسجام دانست و گفت: علیرغم همه مجادلات با سازمان خصوصی سازی تلاش های این سازمان برای هپکو را قدر می‌دانیم، همچنین این اتفاق بزرگ امروز حاصل برخورداری تیم مدیریتی جدید شرکت از برنامه است. آنها با برنامه وارد شرکت شدند و تا به امروز یک به یک برنامه های خود را به اجرا گذاشته اند و بانک ملی نیز با وجود موانع در پرداخت تسهیلات ٩٠ میلیارد تومانی، اما بخشی از این تسهیلات را پرداخت کرد.

وی عنوان کرد: شرکت هپکو حقوق سه ماهه گذشته پرسنل را از جیب خود و بدون وابستگی به تسهیلات بانکی پرداخت کرده است و این یعنی دست هپکو در جیب خودش است و امید است که بدهی های بانکی این شرکت نیز پرداخت شود. اگر این شرکت با همین فرمان پیش برود می تواند نگرانی بانک های طلبکار را نیز رفع کند.

آقازاده با بیان اینکه به وزیر صنعت گفته شد که اگر تولید هپکو وارد بازار شود واردات باید به همان نسبت متوقف شود، افزود: وزیر صنعت در این خصوص قول همکاری داد و هپکو نباید هیچگونه نگرانی در مورد فروش محصول خود داشته باشد و قطعا یک محصول تولیدی در هپکو هم روی دست شرکت باقی نمی ماند.

وی با بیان اینکه اگر امروز کارگری نسبت به شرایط کاری خود اعتراض داشته باشد قطعا حق دارد، اما می توان با همدلی، همکاری و تدبیر مشکلات را حل کرد، بیان کرد: امید است روزی را ببینیم که همه کارخانجات کشور به تولید بنشینند و مشکلات کارخانجاتی مانند نیشکر هفت تپه و فولاد نیز رفع شود.

استاندار مرکزی تصریج کرد: استان مرکزی از نظر صنعتی با آرامش خوبی به سمت تولید رفته است و از نظر شاخص هایی تولیدی نسبت به سال گذشته در این استان رشد حاصل شده است و این  مهم نشان از همسویی همه عوامل دولت تدبیر و امید دارد. امروز صنایع بزرگ استان مرکزی مانند آذرآب، کمباین و ماشین سازی نسبت به سال گذشته روندی بهتری به خود گرفته اند حتی در بحث شرکت آلومینیوم نیز علیرغم اینکه موضوع تحریم نگران کننده است، اما شرایط این شرکت تثبیت شده که نشان از آرامش صنعت و تولید در استان دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پایان فعالیت بازار تاریخی اراک

۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا عسگری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.