صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / «طرح صلح خاورمیانه احتمالاً در آغاز ۲۰۱۹ ارائه می‌شود»
«طرح صلح خاورمیانه احتمالاً در آغاز ۲۰۱۹ ارائه می‌شود»

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل خبر داد؛

«طرح صلح خاورمیانه احتمالاً در آغاز ۲۰۱۹ ارائه می‌شود»

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد گفت، آمریکا با اسرائیل درباره ارائه طرح به اصطلاح «صلح» خاورمیانه رایزنی کرده و این طرح احتمالاً در آغاز سال ۲۰۱۹ ارائه شود.

دنی دانون

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری رویترز، دانی دانون، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ما درباره جزئیات طرح اطلاعی نداریم اما می‌دانیم که تکمیل شده است. از این رو اکنون سوال این است که آنها چه زمانی این طرح را ارائه خواهند کرد.

او درباره زمان ارائه این طرح که به «معامله قرن» نیز موسوم است، ادامه داد: تا جایی که می‌دانیم، آنها درباره آغاز سال ۲۰۱۹ با ما صحبت کرده‌اند.

دانون گفت: ما همواره درباره این واقعیت سخن گفته‌ایم که در اسرائیل انتخاباتی در پیش رو داریم و یکی از مسائل این است که شما طرح را هم‌زمان با یک کمپین انتخاباتی ارائه کنید.

او تصریح کرد: رئیس‌جمهوری آمریکا هم‌اینک می‌تواند این طرح را بدون مداخله در مناظرات سیاسی در داخل اسرائیل مطرح کند.

در همین حال، سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا به تازگی در بیانیه‌ای گفته است که این طرح در زمان مناسبی به طور علنی ارائه خواهد شد.

از سوی دیگر، دانون گفت: مشخص نیست که آمریکا طرح خود را در قالب یک طرح قابل رد یا پذیرش ارائه خواهد کرد یا تلاش خواهد کرد که تمامی جناح‌ها را برای مذاکره در خصوص طرح پیشنهادی گردهم آورد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.