صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / برندسازی راهی برای بازاریابی صنایع دستی است
برندسازی راهی برای بازاریابی صنایع دستی است

رییس پارک فناوری کردستان:

برندسازی راهی برای بازاریابی صنایع دستی است

رئیس پارک علم و فناوری استان کردستان، پیشینه و تاریخ محصولات را امری مهم دانست و گفت: برندسازی و شناسنامه محصولات راهی برای بازاریابی در عرصه صنایع دستی است که در صورت موفقیت می‌تواند زمینه فروش تولید هر استان را به مشتریان فراهم کند.

صنایع دستی

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر خالد سعیدی امروز، ۶ آذر ماه در همایش اصول و مبانی کارآفرینی و بازاریابی فعالان صنایع‌دستی استان که در سالن کانون شهید مطهری برگزار شد، با اشاره به اینکه قسمت عظیمی از وظیفه ما توجه به بخش صنایع دستی استان است، اظهار کرد: تولید صنایع دستی وابسته به مردم و اقتصاد آن، لازمه یک حرکت اجتماعی است.

وی با اشاره به ضرورت حمایت دستگاه‌های دولتی از حوزه صنایع دستی، تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی می‌توانند در معرفی پتانسیل ایجاد شغل و درآمد مردم در اقتصاد استان تاثیرگذار باشند.

رئیس پارک علم و فناوری استان کردستان، بیان کرد: باید روش فروش سنتی را تغییر داد و بر اساس مدل‌های روز محصولات را جهانی و مدیریت بازار صنایع دستی را پایدار کرد.

سعیدی با اشاره به اینکه رسالت اصلی صنایع دستی، حمایت از افرادی بوده که به دنبال کسب و کار در بازار هستند، افزود: نمی‌توانیم همه افراد فعال صنایع دستی را حمایت کنیم، اما با تاسیس شرکت‌های بزرگ در فروش محصولات به درستی می‌توانیم از این امر حمایت کنیم.

وی عنوان کرد: رشته‌های کلاش بافی، نازک کاری، سازسازی و گلیم‌بافی در استان برای اینکه بتواند در نمایشگاه و بازارچه‌های دائمی به افراد جامعه شناخته شود و بازاریابی موفقی در این راستا داشته باشند، نیازمند برندسازی هستند.

رئیس پارک علم و فناوری استان کردستان تصریح کرد: برندسازی و شناسنامه محصولات راهی برای بازاریابی در عرصه صنایع دستی است که در صورت موفقیت می‌تواند زمینه فروش تولیدات هر استان را به مشتریان فراهم کند.

سعیدی با اشاره به ضرورت تشکیل یک تیم تخصصی در زمینه فروش محصولات در استان، خاطرنشان کرد: یک تیم تخصصی بازاریابی داخلی و خارجی، طراحی، بسته‌بندی و تولید باید در استان ایجاد شود تا بتوانیم در زمینه فروش محصولات صنایع دستی موفق عمل کنیم.

انتهای پیام

 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.