صفحه اصلی / استان ها / مرکزی / پیش بینی رشد دو برابری سهام هپکو
پیش بینی رشد دو برابری سهام هپکو

مدیرعامل شرکت عنوان کرد:

پیش بینی رشد دو برابری سهام هپکو

مدیرعامل شرکت هپکو افزایش بیش از ٧٠٠ درصدی ارزش سهام شرکت طی ٤ ماهه اخیر از ٥٤ تومان به ٤٠٤ تومان را از جمله اقدامات انجام شده عنوان کرد و افزود: پیش بینی می شود ارزش سهام به ٧٠٠ تا ٨٠٠ تومان افزایش یابد.

هپکو

به گزارش کسب و کار نیوز، غلامرضا صادقیان در آیین به تولید نشستن شرکت هپکو و بازدید استاندار از این شرکت با تاکید بر اینکه امروز شرکت هپکو الگو، نمونه و مصداق “خواستن، توانستن است”، افزود: خواستیم که هپکو احیا شود و این امر به تحقق رسید.

وی با اشاره به استراتژی سه گانه تبیین شده برای شرکت بیان کرد: تا پایان سال جاری تولید ٢۵٠ دستگاه انواع گریدر، غلتک و بیل لاستیکی در نظر گرفته شده که به دلیل تنگناهای مالی و تحریم ها ١٣٧ دستگاه برای سال جاری در نظر گرفته شده است، همچنین مذاکراتی با اروپایی ها انجام شده است که تا پایان سال تکنولوژی ماشین آلات سنگین از آلمان به این شرکت انتقال یافته و وارد خط تولید شود و تکنولوژی گریدر هپکو نیز به آلمان صادر خواهد شد و قرارداد تولید کرین نیز با سازمان بنادر در حال انعقاد است.

مدیرعامل شرکت هپکو نیز اضافه کرد: برای سال آینده براساس استراتژی میان مدت تولید ۶٠٠ دستگاه از محصولات شرکت شامل گریدر، غلتک و بیل برای مشتریان هدفگذاری خواهد شد و صادرات به عراق و سوریه و راه اندازی خطوط تولید ماشین آلات راهسازی معدنی با تکنولوژی جدید اروپا نیز هدفگذاری شده است.

وی درخصوص استراتژی بلندمدت شرکت بیان کرد: برنامه ریزی تولید ٢ هزار و ۴٠٠ دستگاه تا پایان سال ۱۴۰۲، ایجاد تنوع محصول با راه اندازی خطوط تولید خودروهای سنگین و نیمه سنگین، مشارکت با شرکت های معتبر تولید کننده ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین جهت توسعه بازار مدنظر است.

صادقیان در خصوص عملکرد شرکت از تیرماه ٩٧ در حوزه های حقوقی، مالی و بازرگانی و فروش اظهار کرد: رفع مشکلات پرداخت معوقه بازنشستگان، رفع مسدودی حساب های ارزی و ریالی، رفع توقف اموال منقول و غیر منقول و حل و فصل قراردادها و تعهدات از جمله اقدامات انجام شده در حوزه حقوقی است.

وی پرداخت حقوق معوق کارکنان تا آخر آبانماه، اخذ ٣١ میلیارد تومان از تسهیلات ٩٠ میلیارد تومانی از بانک ملی، اخذ مصوبه تنفس به مدت یکسال جهت یکسال موسسات مالی و اعتباری، پرداخت بخشی از بدهی های اشخاص حقیقی و حقوقی، تعیین تکلیف مطالبات سازمان تامین اجتماعی و امور اقتصاد و دارایی، تعیین تکلیف بخشی از مطالبات قراردادهای نیمه تمام و بلاتکلیف، افزایش سرمایه و خروج از زیان با تجدید ارزیابی از محل دارایی ها، افزایش بیش از ٧٠٠ درصدی ارزش سهام شرکت طی ۴ ماهه اخیر از ۵۴ تومان به ۴٠۴ تومان و انجام روند انتخاب شورای کار را از جمله اقدامات انجام شده عنوان کرد و افزود: پیش بینی می شود ارزش سهام به ٧٠٠ تا ٨٠٠ تومان افزایش یابد.

صادقیان در بخش بازرگانی و فروش اظهار کرد: تامین قطعات و تجهیزات شرکت های اروپایی، تامین قطعات استاندارد برای تولیدکنندگان داخلی و نهایی شدن قرارداد ۶٠ دستگاه گریدر با سازمان راهداری حمل و نقل نهایی شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پایان فعالیت بازار تاریخی اراک

۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا عسگری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.