صفحه اصلی / فرهنگی / میراث فرهنگی و گردشگری / فعالان گردشگری ۱۲ کشور جهان از جاذبه های کرمان دیدن کردند
فعالان گردشگری ۱۲ کشور جهان از جاذبه های کرمان دیدن کردند

فعالان گردشگری ۱۲ کشور جهان از جاذبه های کرمان دیدن کردند

نایب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان گفت: 32 نفر از فعالان گردشگری و مدیران تورهای گردشگری 12 کشور جهان طی سفری 2 روزه از جاذبه های این استان دیدن کردند.

مسعود دهقانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالان گردشگری از کشورهای برزیل، مکزیک، پرتغال، کاستاریکا، بلژیک، هلند، اسپانیا، اتریش، آلمان، فرانسه، روسیه، ترکیه در این گروه حضور داشتند.
نایب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان اظهار داشت: آشنایی با جاذبه های گردشگری ایران و برنامه ریزی برای حضور و بازدید گردشگران خارجی از جاذبه های کشور از مهمترین اهداف سفر این گروه گردشگری به ایران و کرمان است.
وی با اشاره به لزوم ارتباط بیشتر با فعالان گردشگری خارجی تاکید کرد: حضور این افراد در معرفی جاذبه های گردشگری کرمان به دنیا بسیار موثر است و باید سفرهای اینچنیی گسترش پیدا کند.
دهقانی تصریح کرد: فعالان و تور لیدرهای گردشگری از سفر به کرمان بسیار راضی بودند و اظهار داشتندکه کرمان را در فهرست مقاصد گردشگری خود قرار می دهند.
وی گفت: این گروه گردشگری که از روز یکشنبه هفته جاری وارد استان کرمان شده بودند ضمن بازدید از جاذبه های برخی مناطق استان ، با استاندار کرمان و جمعی از مسئولان دیدار و امروز (سه شنبه) کرمان را ترک کردند.
استان کرمان با هفت اثر ثبت جهانی، ۷۰۰ اثر ثبت ملی و هزاران جاذبه تاریخی از مقاصد مهم گردشگری بشمار می رود.
/۷۴۳۷/ ۵۰۵۴

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۴۲ درصدی ورود گردشگران خارجی به ایران/ بازدید ۵ میلیون خارجی از ایران در ۱۱ ماه

به گزارش کسب و کار نیوز، سازمان جهانی گردشگری وابسته به سازمان ملل در گزارشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.